וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל תשלמי לי שכר דירה, עם הכסף הזה תצאי לחופשה אחרי המלחמה"

עודכן לאחרונה: 15.10.2023 / 13:12

לאחר האטימות המשוועת של בעל הדירה מחיפה - מרגש לראות יותר ויותר יוזמות של בעלי דירות המתגייסים לעזרת חיילי המילואים ומוותרים על שכר הדירה לפחות עד שהמלחמה תסתיים. "זה זניח לעומת התרומה שלכם"

פעילות חיילי חטיבת גולני במהלך חרבות ברזל. דובר צה"ל
בעלי הדירות מסייעים ללוחמי המילואים/דובר צה"ל

כולנו רתחנו מזעם כששמענו על המקרה של בעל הדירה מחיפה שפנה באטימות משוועת לשותף של ענבר, חטופה בעזה, ודרש ממנו לשלם את שכר הדירה שלה או לחפש מחליפים באופן מידי. מקרה, שכזכור, הסתיים בזה שקבוצת הכדורגל מכבי חיפה הודיעה כי תשלם את שכר הדירה של ענבר, לאחר שמאות אנשים, ביניהם הזמר אביב גפן, הביעו עניין לסייע.

אולי זה בגלל הזעזוע שהמקרה הזה גרם, ואולי בגלל שבימים קשים אלו כל אחד מנסה לתרום את חלקו - אבל בימים האחרונים יותר ויותר חיילי מילואים משתפים ברשתות החברתיות על התגייסות ואף התעקשות של בעלי הדירות לעזרת משרתי המילואים, בהכרזה כי "זה המעט שאנחנו יכולים לעשות".

בהודעה מרגשת שהתפרסמה בקבוצת הפייסבוק "דורש טוב", הציגה מיטל עמדי את הבקשה של בעל הדירה שלה: "לגבי שכר הדירה של חודש נובמבר, במקום שתשלמי לי את שכר הדירה, אני רוצה שתבטיחי לי שתעשי עם הכסף הזה משהו כיפי בשביל עצמך, איזה חופשה או משהו כזה, כשהמלחמה תסתיים ויתאפשר לך. לבינתיים אנחנו צריכים שתשמרי עלינו".

בעל הדירה המרגש ממעלה אדומים

באחת התגובות לפוסט נכתב: "גם בעל הדירה שלי התגלה עם לב זהב. יש הרבה טוב בעולם וראוי וחשוב לשתף גם את האור הזה בתוך כל החושך".

בהודעה אחרת שהופצה בפייסבוק, בה גם בישר בעל דירה למשרת מילואים כי לא יגבה שכר דירה עבור חודש נובמבר, הגיב משרת מילואים כי הוא מקבל תשלום על השירות ואין צורך לדחות את התשלומים, אך בעל הדירה התעקש ואמר כי "זה לא רלוונטי, זה המעט שאנחנו יכולים לעשות כדי להביע את ההערכה הגדולה שלנו אליכם".

ועל זה נאמר - כן ירבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully