וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשכנתה מקשה עליכם? מלחיצה? נפתח קו חם לסיוע בנושא משכנתאות

עודכן לאחרונה: 15.10.2023 / 13:23

עקב המצב הביטחוני הקשה, המשפיע גם כלכלית על משקי בית רבים ומגדיל את המצוקה הנפשית בה אנחנו נמצאים - גופי המשכנתאות נרתמים במטרה להעניק מענה ראשוני וסיוע לציבור בנושא משכנתאות

הקו החם לסיוע במשכנתאות. התאחדות יועצי המשכנתאות,
הקו החם לסיוע במשכנתאות/התאחדות יועצי המשכנתאות

עקב המצב הביטחוני הקשה, המשפיע כלכלית על משקי בית רבים בימים אלו, אם זה בגלל ירידה חדה בהכנסה עקב המצב וסיבות אחרות שמגדילות את המצוקה הנפשית בה אנחנו נמצאים - גופי משכנתאות נרתמים במטרה להעניק מענה ראשוני וסיוע לציבור בנושא משכנתאות.

במסגרת זו, בהתאחדות יועצי המשכנתאות הודיעו בימים האחרונים על פתיחת קו חם לציבור הרחב בנושא משכנתאות.
בקו מתנדבים עשרות יועצי משכנתאות מקצועיים אשר יתנו מענה ראשוני וסיוע לציבור בנושאים הבאים: קושי בתשלום המשכנתה לחיילי מילואים; סיוע ללקוחות מהדרום בשאלות שיש להם בנושא משכנתה; הלוואות חירום למשפחות; הקפאת משכנתה או פתרונות אחרים; אנשים שבתהליך משכנתה ולא מצליחים להשיג את הבנקים; סיוע למשפחות נעדרים במשכנתה; סיוע למשפחות נרצחים במשכנתה; נושאים נוספים וכל שאלה שעולה לכם, מוזמנים להתקשר ולשאול.

בהתאחדות מבטיחים כי יעשו ככל יכולתם כדי לתת מענה מקצועי, לקשר עם גורמים בנקאיים, ולפעמים, אם זה מה שצריך, רק מעט להרגיע ולהסביר תהליכים, כדי שיהיו ברורים יותר לציבור .

שעות המענה הם בין השעות 10 בבוקר עד 18 בערב בימים ראשון עד חמישי; השירות הינו ללא עלות, והוא לתושבי כלל הארץ.

אלדר משכנתאות. אלדר משכנתאות,
אלדר משכנתאות/אלדר משכנתאות

גם בחברת אלדר משכנתאות הודיעו כי הם נרתמים למען תושבי הדרום בפרט וישראל בכלל.

החברה מזמינה את כל אזרחי ישראל ליצור קשר לגבי לכל שאלה הנוגעת למשכנתה קיימת, חדשה, תשלומים והלוואות ועוד. הייעוץ הינו חינם ואישי.

יצירת קשר דרך המספרים הבאים:

עינב: 054-4669645
עופר: 053-3342321

עדי ניניו, מנכ"ל אלדר משכנתאות, מסר: "חברת אלדר משכנתאות נרתמת למאמץ הלאומי לאור המלחמה הקשה שפקדה את מדינתנו. אנו מזמינים את אזרחי ישראל ליצור עמנו קשר בהקדם בכל סוגיה, בתקווה לימים שקטים ובטוחים הרבה יותר, ביחד ננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully