וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טרם קיבלנו תמיכה מהמדינה, אין לנו לב לשלוח אותם הביתה"

עודכן לאחרונה: 12.10.2023 / 12:29

דירקטור בכפר המכביה ברמת גן בבקשת סיוע עבור תושבי עוטף עזה ושדרות הנמצאים במלון מאז תחילת הלוחמה, עד כה במימון של ידידי מכבי בעולם | תנועות הנוער בפעילות מרגשת לכ-300 ילדים ובני נוער שפונו מעוטף עזה

מלון כפר המכביה מארח למעלה מ-100 משפחות מעוטף עזה/כפר המכביה ברמת גן

איציק לקס, לשעבר יושב ראש מועצת המנהלים של חברת עמידר, המכהן כיום כמשנה ליו"ר כפר המכבייה ברמת גן, המארח בימים אלו למעלה מ-100 משפחות מעוטף עזה, הפיץ את ההודעה הבאה:

"חברים יקרים, אני פונה אליכם בכובעי כדירקטור בכפר המכביה בבקשת סיוע לתושבי עוטף עזה ושדרות, הנמצאים במלון מאז תחילת הלוחמה, עד כה במימון של ידידי מכבי בעולם. למרבה הצער טרם קיבלנו תמיכה כלשהי מהמדינה", אומר לקס.

"אנו חייבים מימון נוסף, עבור הלינה ועבור הארוחות לכ-800 אנשים, נשים, ילדים, קשישים ונכים. זה נחשב כתרומה לצורך זיכוי ממס. אין לנו לב לשלוח אותם הביתה".

חברות שמעוניינות להירתם ולתרום מתבקשות לפנות לאיציק לקס בטלפון 0508806699.

תנועות הנוער בפעילות מרגשת לילדי העוטף

תנועת הנוער של בני המושבים, חטיבת בני המושבים, התחילה היום פעילות הדרכתית לכ-300 ילדים ובני נוער שפונו מעוטף עזה. הפעילות מתקיימת במספר בתי מלון באילת במקביל עם מפוני רעים, עין השלושה, פרי גן, אבשלום.

מחלקת ההדרכה של התנועה בנתה במהלך הימים האחרונים תכנית פעילות והיא מותאמת לילדים ולבני נוער יחד עם נציגי הקהילות בדרום. התנועה עושה כל שביכולתה על מנת להוות ביטחון עבורם, אוזן קשבת ומרחב לשוחח בו. כ-15 מדריכים, מתנדבי שנת שירות של התנועה מכל רחבי הארץ, צפויים להישאר באילת למספר ימים על מנת לאפשר כתובת וקשר לילדים ובני הנוער.

מלון כפר המכביה. יח"צ,
מלון כפר המכביה/יח"צ

התנועה נערכת לפעילות ארוכת טווח למתן מענה חינוכי ליישובי העוטף שפונו לאחר התופת שחוו. מנהלת חטיבת הנוער של תנועת המושבים, בני המושבים, עידית תידהר: "בימים הקשים בהם אנחנו מצויים, תנועת הנוער מנסה להוות ביטחון בעבור ילדים ונוער שעולמם חרב עליהם. זכינו במדריכים מעולים, בני נוער וצעירים שנכונים לעזוב את הכל במצב המפחיד שבו אנחנו נמצאים וליסוע להיפגש ולהדריך את הילדים והנוער שעברו את התופת. אני מקווה שנצליח לבנות מחדש את האמון בעוצמתנו וביכולתו של עם ישראל להתמודד עם המלחמה בה אנחנו מצויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully