וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,000 סניפים ב-82 מדינות בעולם: חיזוק משמעותי להסברה הישראלית

עודכן לאחרונה: 12.10.2023 / 10:43

חברת הנדל"ן הבינלאומית הצטרפה לעמותת JGive למבצע גיוס תרומות בארץ ובחו"ל למען נפגעי המלחמה הקשה, כשעד כה נאספו מיליוני שקלים. במקביל, הסניף הישראלי מגייס את סניפי החברה ב-82 מדינות בעולם להסברה למען ישראל

בית האוליגרך ואלרי קוגן. Sotheby's Realty, אתר רשמי
דירת יוקרה ששווקה על ידי Sotheby's Realty העולמית/אתר רשמי, Sotheby's Realty

ישראל סותבי'ס נדל"ן Israel Sotheby's Realty, בשיתוף עם קרן החירום הלאומית מבית JGive, התגייסה על מנת לגייס סיוע למען נפגעי המלחמה הקשה שפקדה אותנו וחיילי צה"ל. במסגרת שיתוף פעולה זה, החברה חושפת ומקדמת את מבצע ההתרמה בקרב לקוחות החברה בישראל ובחו"ל, בשיתוף פעולה מלא עם חברת The Fridman Group הפועלת בארצות הברית ונמצאת בבעלותם של איזידורה ותומר פרידמן, מבעלי הזיכיון להפעלת Sotheby's International Realty בישראל. נכון לעכשיו גויסו מעל 7,000,000 שקל.

כמו כן, פנתה החברה בישראל לסניפי החברה הבינלאומית, כ-1,000 סניפים במעל 82 מדינות בעולם, בבקשה להתייצב לצד ישראל באופן פומבי, גלוי וחשוף. ולא רק בהודעות פרטיות שדרשו לשלום הצוות בישראל. התוצאה הייתה מהירה - מספר לא מבוטל של סניפי החברה העלה באמצעות הרשתות החברתיות הרשמיות פוסטים תחת ההאשטאג #StandWithIsrael עם תמונת דגל ישראל ומילות אהבה ותמיכה בישראל ואזרחיה.

במקביל, הצטרפו סוכני החברה לפעילות התנדבותיות בשטח ותורמים מזמנם ומרצם למען נפגעי המלחמה וחיילי צה"ל - איסוף ושינוע מזון, בגדים, איתור בתים חלופיים עבור אלה שנותרו חסרי כל ועוד. בחברה מוסרים כי "כל עזרה, ולו במעט, יכולה לחולל שינוי משמעותי בחייהם של אלו שכל כך זקוקים לה בשעות קשות אלו".

המודעה שהופצה לאלפי הסניפים בעולם - חברת הנדל"ן הבינלאומית מתגייסת לטובת ישראל. יח"צ,
המודעה שהופצה לאלפי הסניפים בעולם - חברת הנדל"ן הבינלאומית מתגייסת לטובת ישראל/יח"צ
המודעה בעברית - חברת הנדל"ן הבינלאומית מתגייסת לטובת ישראל. יח"צ,
המודעה בעברית - חברת הנדל"ן הבינלאומית מתגייסת לטובת ישראל/יח"צ

כספי התרומות הנאספים בקרן מחולקים באמצעות ועדה ציבורית מקצועית בראשות האלוף במיל' אליעזר שקדי, ומועברים לעמותות הפועלות למען נפגעי המלחמה וחיילי צה"ל בגזרות השונות ומכירות מקרוב את האתגרים ואת דרכי הפעולה האפשריות.

כספי התרומות עוברים במלואם, למעט עמלת סליקה. כל התרומות מוכרות במס הן בישראל לתורמים בשקלים והן בארצות הברית לתורמים בדולרים.

לחצו כאן למתן תרומה, בתקווה לימים טובים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully