וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרנות הפילנתרופיה של עזריאלי בתרומת ענק לחיילים ומשפחות

עודכן לאחרונה: 11.10.2023 / 15:46

שתי קרנות הפילנתרופיה של עזריאלי, בישראל ובקנדה, מעניקות תרומת חירום של כ-40 מיליון שקל, לטובת עמותות וארגונים המציעים ציוד, סיוע ותמיכה רפואית ונפשית, למשפחות הנפגעות והנפגעים

מרכז עזריאלי תל אביב. יח"צ,
מרכז עזריאלי תל אביב/יח"צ

שתי קרנות הפילנתרופיה של עזריאלי, קרן עזריאלי ישראל וקרן עזריאלי קנדה, מודיעות היום (ד') על תרומות בסך של כ-40 מיליון שקל לטובת עמותות וארגונים, המסייעים לחיילים ומשפחות בימים קשים ומורכבים אלה.

לאחר בחינה מעמיקה ושיחות עם הארגונים הפועלים בשטח, החליטו הקרנות לרכז את הסיוע בשלושה תחומים עיקריים: תמיכה בחיילים הלוחמים בדרום, סיוע נפשי ופיסי מיידי לנפגעים ולבני משפחותיהם ותרומה עבור ציוד חירום לבתי החולים.

בין הארגונים להם יוענק הסיוע: בתי החולים סורוקה, ברזילי, שניידר, אסף הרופא והדסה; JDC , ארגון הג'וינט, נט"ל, ער"ן, לתת, ארגון אלמנות ויתומי צה"ל, האגודה למען החייל, זק"א, איחוד הצלה, מד"א ועוד.

דנה עזריאלי, יו"ר קרן עזריאלי ישראל מסרה: "בימים קשים ועצובים אלה, אנו עדים לעם ישראל במיטבו ובשעתו היפה, עם המון רצון לסיוע מיידי לאזרחים ולחיילים שבקווי העימות. האחדות והלכידות של העורף, לצד התמיכה בכוחות הלוחמים, קריטיים, ואנו נרתמים למענם בכל הכח".

"מגייסים בשעת חירום זו את כל יכולותינו לסייע לעם ישראל"

נעמי עזריאלי, מנכ"לית ויו"ר קרן עזריאלי קנדה מסרה: "אנו עומדים לצידה של מדינת ישראל בשעה קשה זו, מבכים את קורבנות פעולות הטרור, ומגייסים בשעת חירום זו את כל יכולותינו לסייע לעם ישראל. ליבנו איתכם".

שתי קרנות הפילנתרופיה של עזריאלי הינן קרנות פילנתרופיות בעלות מסורת ארוכת שנים של נתינה הממשיכות את מורשתו וחזונו של דוד עזריאלי ז"ל. בנותיו של דוד עזריאלי, שרון עזריאלי, נעמי עזריאלי ודנה עזריאלי מכהנות גם כחברות דירקטוריון בקרנות.

הקרנות פועלות למעלה מ-20 שנה בתרומה לארגונים שונים ולעמותות שונות, תוך התמקדות במספר תחומים עיקריים: חינוך, מחקר ורפואה, אדריכלות, סביבה, תרבות, קידום אנשים עם מוגבלויות, חינוך יהודי, לימודי ארץ ישראל והנצחת זיכרון השואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully