וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הייטק ולשכת המתווכים הקימו מיזם לשיכון תושבי הדרום בערי המרכז

עודכן לאחרונה: 11.10.2023 / 14:51

לאור הימים הקשים והצורך בדיור לאלפי משפחות עוטף עזה והדרום שנאלצו להתפנות מביתם - חברת פרופדו ולשכת מתווכי הנדל"ן הארצית יצאו במיזם שיכון של תושבי הדרום בדירות בערי המרכז ללא עלות

נזקי פגיעה ישירה של רקטה בבית, אשקלון, 11 באוקטובר 2023. אבי רוקח
נזקי פגיעה ישירה של רקטה בבית, אשקלון, 11 באוקטובר 2023/אבי רוקח

חברת ההיי-טק פרופדו, העוסקת בפיתוח מוצרי תוכנה מבוססי בינה מלאכותית שנועדו לתמוך בהחלטות בשוק הנדל"ן, ולשכת מתווכי הנדל"ן הארצית - מציעות דירות ללא עלות לתושבי הדרום שנאלצו לעזוב את בתיהם בגלל המלחמה.

ההצעה פתוחה לכל תושבי ומשפחות הדרום שנאלצו לעזוב את בתיהם, בעקבות המלחמה. במשרדי חברת פרופדו ברמת גן הוקם חמ"ל אשר מטפל בפניות של תושבי הדרום ומשדך להם דירות מתאימות על פי צרכיהן.

המעוניינים מתבקשים למלא פרטים בטופס ייעודי.

בטופס יש לציין את פרטי הפונים ונציגי החברה יחזרו לצורך ביצוע ההתאמה. השהות בדירות תהיה ללא עלות באדיבות בעלי הדירות המשתתפים בפרויקט, ותתבצע בתקשורת ישירה מולם. לאחר החיבור בין הפונים לבעלי הדירות, יאשרו בעלי הדירות את האפשרות לשהות בדירות שלהם ויתאמו את פרטי השהות עם הפונים.

"כבר קיבלנו אלפי פניות מתושבים הזקוקים לפתרונות דיור"

"כחברה המורכבת מרביתה מיוצאי יחידות קרביות ומשרתי מילואים הפועלים בחזית, החלטנו למצוא דרכים נוספות לתמוך גם בעורף", אמר פלג דוידוביץ, מנכ"ל ומייסד פרופדו, ''בשעות הראשונות להקמת המיזם, כבר קיבלנו אלפי פניות מתושבים הזקוקים לפתרונות דיור חלופיים ואנו עושים כל מה שנדרש על מנת לסייע להם במאמץ הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully