וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע "דלת פתוחה": חברות מציעות דירות חדשות לתושבי עוטף עזה

בשיתוף נדל"ן מדיה

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 12:07

חברות הנדל"ן פותחות את ליבן ודלתן למשפחות מעוטף עזה - ומציעות מגורים זמניים בכניסה מיידית, בעשרות דירות חדשות שעדיין לא אוכלסו במרכז הארץ; במקביל, קריאה לספקי ריהוט ומוצרי חשמל, כמו גם למובילים, לשתף פעולה

המבצע של יובלים ואמפא בצור יצחק. לאספקת דירות/חברות הנדל"ן יובלים ואמפא

בעקבות מתקפת הטרור הנרחבת נגד מדינת ישראל והמצב של משפחות רבות בעוטף עזה, שאיבדו את יקיריהן, בתיהן ואף ציוד בסיסי - חברות הנדל"ן מתגייסות למאמץ ההתנדבותי ומציעות, בין היתר, דירות קבלן חדשות למשפחות שפונו מבתיהן בעוטף עזה.

• קבוצת שיכון ובינוי נרתמת למאמץ המלחמתי. סולל בונה העמידה לצורכי המדינה את כל היכולות הלוגיסטיות והפיזיות שלה בכל הקשור לכלי צמ"ה (ציוד מכאני הנדסי) וכן את מפעלי הבטון והאספלט,
שיכון ובינוי נדל"ן מחברת כל דירה פנויה של החברה למשפחות המפונים. החברה אכלסה תושבים מאשקלון, נתיבות, שדרות ועוטף עזה בדירותיה הפנויות בשכונת אור ים באור עקיבא, חיפה ובעיר חריש. את המשפחות אשר אכלסה, חיברה החברה לקהילות האזוריות אשר נרתמו למען תושבי העוטף. במעונות הסטודנטים בת"א ובחיפה, אפשרה החברה  לסטודנטים בעלי דירות פנויות לארח את תושבי העוטף והדרום.  מעבר לכך החברה דואגת לכל משפחות העובדים שגויסו למילואים ומערכי הביטחון ועוטפת אותם בכל היבט שניתן ודואגת לצרכיהם בעת זו, וזאת בנוסף כמובן לתמיכה ותרומה שהחברה מעניקה לכוחות הביטחון ולצבא. בימים אלו החברה מריצה קמפיין לחיזוק העם, שכותרתו "ביחד ננצח".

חברת אלמוגים הכשירה 40 דירות מגורים בפרויקט "בתי אלמוג" באילת, בו יוכלו להתארח מפוני העוטף שנעקרו מביתם באבחת יד אחת. בנוסף, תרמה החברה ליחידות המילואים של עוצבת קומנדו אפודים קרמיים, תרמילים, מטענים ניידים, נעליים, ציוד היגיינה, אוכל חם ועוד. החברה מתפללת שכל כוחותינו יחזרו לשלום, החטופים ישובו במהרה לאדמתנו ומאחלת החלמה מהירה לכל הפצועים.

• קבוצת אבני דרך תשמח להעמיד לרשות חברות מהדרום 600 מ"ר שטח של משרדים ברח סוקולוב רמת השרון לכל שימוש. לפרטים נוספים: חנה שוורץ ‭054-6136860

• החברות יובלים, איוויב נדל"ן ו-YG מציעות דירות 4 ו-5 חדרים חדשות מקבלן עבור משפחות שפונו מבתיהם מעוטף עזה. מהחברות נמסר כי "הקמנו זירה שמאתרת, מנקה ומלבישה דירות חדשות מקבלן, כאן ועכשיו, עבור משפחות שפונו מבתיהם והכל ללא עלות ולתקופות ארוכות. נכון לעכשיו יש מעל 100 דירות קיימות וחדשות לכניסה מיידית. אמש אוכלסו במהלך בזק 15 משפחות, עד השעות הקטנות של הלילה. במקביל מצטברים ביקושים גבוהים מצד משפחות מהדרום, אנו קוראים להפנות אלינו מלאי של דירות חדשות, פנויות המוכנות לאכלוס. אנחנו נדע להמשיך משם". המשפחות יתאכלסו וימצאו בית חם ואישי למספר שבועות ומעלה לפחות ולא לימים ספורים.

לאספקת דירות קבלן נוספות יש להתקשר לאופיר דביר 054-4442924; למשפחות מפונים הרוצות להיכנס כבר היום לדירה חדשה יש להתקשר לגלי בנייד 050-8355144; לתרומות של הובלה, חבילות ריהוט וחבילות חשמל חדישות יש להתקשר למיכל 052-3097777.

במקביל, החברות קוראות לספקי ריהוט ומוצרי חשמל לבית, כמו גם למובילים, לשתף פעולה ולעזור לרהט את הבית, ומוסרות כי ידאגו לכל היתר: "הצוותים שלנו יבצעו תיאום, הובלה, אבזור ובהקדם מסירת מפתח ואכלוס מסודר ומתוקתק של המשפחות".

המבצע של יובלים ואמפא בצור יצחק לאספקת דירות. יח"צ,
המבצע של יובלים ואמפא בצור יצחק לאספקת דירות/יח"צ

• גם חברת עמרם אברהם מציעה 16 דירות לשימוש משפחות מעוטף עזה לכל משך המלחמה. הדירות חדשות, ממוזגות עם מטבחון, אך נכון לעכשיו לא כוללות ריהוט וציוד. הדירות בשכונת רובע הברון בפרדס חנה-כרכור. למעוניינים, נא ליצור קשר עם אחד מהבאים: עומרית 050-2526574 | אתי 052-6360044

• לאחר קליטה מוצלחת מאוד של 50 משפחות מהעוטף בפרויקט של חברת אמפא יובלים בצור יצחק, החברה ממשיכה ופותחת לקליטה את הפרויקט שלהם בהוד השרון. מדובר על קליטה של 40 משפחות בדירות ממוזגות אך ריקות. החברה מנסה בימים אלו לגייס ציוד למחייה עבור המשפחות, בין היתר: 100 מזרנים, ריהוט קל, כלי מיטה ו-40 יחידות מכל מוצר חשמלי, כמו טלוויזיות, מקררים, מכונות כביסה, מיקרוגל, פלטות לשבת, מייחם מים, וכו'.

• קבוצת ברוש נרתמה ליוזמה של מס' חברות נדל"ן לטובת אכלוס דירות פנויות עבור תושבי הדרום, כולל ציוד ואבזור הדירות לנוחיותם.

דירות 6 חדרים בפתח תקווה ותל אביב

• קבוצת הורוביץ נדל"ן העמידה לרשות המפונים מעוטף עזה דירות חדשות בעלות 6 חדרים, בערים פתח תקווה בשכונת אם המושבות ודירות בעיר תל אביב. לאור הביקושים הרבים לקורת גג למפונים נוספים, קבוצת הורוביץ מוסרת כי היא תמשיך במאמץ בלתי פוסק לסייע ולהעמיד דירות נוספות לרשות המפונים. "אנו מאחלים איחולי החלמה מהירה לפצועים ומשתתפים בצער משפחות הנרצחים. 
אנו מתפללים לימים שקטים ולבשורות טובות ומחזקים את גורמי הביטחון, הרפואה, צה"ל ותושבי הדרום".

• גם קבוצת שפיר התגייסה לטובת משפחות שנאלצו לפנות את בתיהן בדרום, ובמבצע מיוחד השמישה מספר דירות פנויות בשכונת "בצוותא" אותה בנתה בעיר חריש. עם קבלת ההחלטה להעמיד את הדירות הפנויות לרשות המשפחות, יצאה הודעה לכלל תושבי השכונה אשר בן רגע נרתמו ותרמו ציוד לתכולת הדירות. משפיר נמסר כי החברה "גאה בשיתוף הפעולה עם תושבי שכונת בצוותא ומבקשת להודות להם על ההירתמות ועל התמיכה בתרומה החשובה הזו".

התאחדות הקבלנים בוני הארץ מובילה עם יזמים פרטיים מיזם בשם "דלת פתוחה" למציאת פתרון דיור זמני למשפחות שפונו מהדרום והצפון. המיזם מגייס דירות מוכנות לאכלוס, לשם אירוח בהן של משפחות המפונות לחודש ימים לפחות (רצוי מקבץ של דירות באותו המתחם). המיזם דואג לאבזור, ריהוט, חיבור הדירות לתקשורת וניקיון. קבלנים או בעלי דירות ריקות - במידה וברשותכם דירות, צרו קשר עם מיכל: 052-2235553

בנוסף, התאחדות הקבלנים בוני הארץ גם פורטל חירום לענף הבנייה והתשתיות שבו יכולים קבלנים ויזמים להתעדכן בנושאים הרלוונטיים להמשך פעילותם לאורך ימי המלחמה. בהתאחדות אף מציעים סיוע פרטני לחברות וקבלנים שנתקלים בקושי ייחודי.

וואלה נדל"ן, בשיתוף נדל"ן מדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully