וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמת, מושלמת: והתמונה היפה ביותר שצולמה ממעוף המנוף היא...

עודכן לאחרונה: 5.10.2023 / 14:43

תחרות הצילום המדליקה של מנופאים ברחבי הארץ הגיעה לסיומה, עם ההכרזה על שלושת הזוכים במקומות הראשונים. מאות מנופאים שלחו תמונות מיוחדות מגובה של עשרות מטרים והנציחו נופים עוצרי נשימה. צפו בתמונות הזוכות

תמונות המועמדות לזכייה בתחרות נוף מהמנוף. אתר התחרות - נוף מהמנוף, צילום מסך
תמונות שהשתתפו בתחרות ולא זכו/צילום מסך, אתר התחרות - נוף מהמנוף

יש להם את נקודת התצפית הטובה ביותר על ישראל, מהדרום ועד הצפון, מהשקיעות היפות במזרח ועד השקיעות המרהיבות ביותר במערב, מול הים. כל מי שנמצא בקבוצת וואטסאפ משותפת עם חבר או בן משפחה שעובד כמנופאי המפעיל עגורן צריח, מצפה באופן יום יומי לתמונות נוף מהממות מגובה של עשרות מטרים מעל פני האדמה.

כעת, כולנו יכולים ליהנות מהתמונות המיוחדות, דרך תחרות מדליקה שהתקיימה בחודשיים האחרונים והעניקה הזדמנות ייחודית למפעילי עגורן צריח לשתף בצילומים האמנותיים שלהם, המציגים ממעוף המנוף את הנופים המרהיבים של ישראל.

מדובר ברעיון שיוצא לפועל לראשונה באמצעות הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה והסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות, במטרה לאפשר למנופאים, שתורמים לבניין הארץ בעבודה קשה ויומיומית, ומתמודדים עם בדידות ותנאי מזג אוויר לא קלים, לצאת מהשגרה ולשתף את הציבור הרחב בנופים היפים שנגלים בגובה רב מכל קצוות הארץ.

תמונות המועמדות לזכייה בתחרות נוף מהמנוף. אתר התחרות - נוף מהמנוף, צילום מסך
תמונות שהשתתפו בתחרות ולא זכו/צילום מסך, אתר התחרות - נוף מהמנוף

ואכן, לתחרות הייתה היענות גבוהה הרבה יותר ממה שציפו, גם מצד אלפי המצביעים, וגם מצד מאות המנופאים שחשפו את כישורי הצילום שלהם במסגרת התחרות, הנציחו נופים עוצרי נשימה, ו-400 התמונות ששלחו הועמדו לבחירת הקהל הרחב, גורמי המקצוע ולבסוף ועדת התחרות.

הליך בחירת התמונות הזוכות התנהל כך: בסיום ההצבעה של אלפים מהציבור הרחב, נבחרו 10 התמונות שזכו למספר ההצבעות הרב ביותר, כשבמקביל גורמי מקצוע מטעם התחרות בחרו 10 תמונות נוספות (מבין 400 תמונות שנשלחו). בהמשך, ועדת התחרות התכנסה ודירגה את 3 התמונות הטובות ביותר מתוך 20 התמונות שעלו לגמר, לפי שקלול הצבעות הקהל הרחב וחברי הועדה. ביום ראשון הקרוב, 8.10, צפוי להתקיים טקס חלוקת הפרסים לשלושת המקומות הראשונים בתחרות.

לדברי דוד יהלומי, מנכ"ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבניה בישראל, ששימש כיו"ר ועדת השיפוט, "נחשפנו למאות תמונות יפהפיות ומרגשות והבחירה היתה קשה. מאחורי כל תמונה יש סיפור של מנופאי שבחיי היום יום חווה בדידות ועבודה בתנאים קשים ורגעי ההנצחה האלה חושפים את היופי מנקודת המבט של המנופאי, מעין פיצוי קטן על הבדידות בשעות העבודה הרבות".

אז איך אומרים, תמונה אחת שווה אלף מילים? צפו בתמונות הזוכות:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

התמונה שזכתה במקום הראשון

התמונה שזכתה במקום הראשון בתחרות נוף מהמנוף. אסף יוסף חנון,
התמונה שזכתה במקום הראשון בתחרות נוף מהמנוף/אסף יוסף חנון

אסף יוסף חנון מחברת גובה, שזכה במקום הראשון, מספר כיצד הגיע לתמונה המנצחת: "כמדי בוקר, הגעתי למנוף באתר הבנייה בתל אביב. ‏משום מקום הגיע ערפל שליטף את השמיים. ‏לרגע הטירוף עוצר ואתה מבין כמה יופי יש לעולם להציע".

המקום ראשון מזכה את יוסף חנון בסופ"ש זוגי במלון מפואר ושובר תו הזהב בשווי 1,000 שקל.

התמונה שזכתה במקום השני

התמונה שזכתה במקום השני בתחרות נוף מהמנוף. אנטואן אסייב,
התמונה שזכתה במקום השני בתחרות נוף מהמנוף/אנטואן אסייב

אנטון אסייב מחברת נילאן, שזכה במקום השני, סיפר על התמונה שצילם בחוף תל אביב: "‏טיפסתי לצריח לעוד יום עבודה רגיל. ‏העיניים שלי קלטו את הנוף - ‏הגלים הגבוהים והקשת בשמיים. המראה השאיר אותי לרגע חסר נשימה וידעתי שאני חייב להנציח את זה בתמונה". ‏

המקום השני מזכה את אסייב בשובר תו הזהב בשווי 1,000 שקל.

התמונה שזכתה במקום השלישי

התמונה שזכתה במקום השלישי בתחרות נוף מהמנוף. אנטולי דרגליוב,
התמונה שזכתה במקום השלישי בתחרות נוף מהמנוף/אנטולי דרגליוב

אנטולי דרגליוב מחברת דניה סיבוס, שזכה במקום השלישי, מספר: ‏"לפני כשנתיים ‏עליתי למנוף באזור שבו בונים מגדלים של עד 50 קומות בבת ים. ‏כשהסתכלתי מהחלון ראיתי שבניינים שלמים 'נעלמו' ורק הגגות מציצים. לא יום זוכים לראות נוף כזה מהמנוף".

המקום השלישי מזכה את דרגליוב בשובר תו הזהב בשווי 750 שקל.

"התחרות חיברה את העובד לקרקע, ואותנו אליו שם למעלה"

גם יוזמי האירוע, יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות, איציק מויאל, ומנכ"ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל, דוד יהלומי, לא האמינו שאלפי עובדים ישתתפו בהצבעות. רונן דיין, מנופאי שהשתתף בתחרות, מספר: "זו הפעם הראשונה שנערכת בישראל תחרות כזאת מקסימה והיה לי את הכבוד להשתתף בחגיגה ולשלוח תמונה ממקום העבודה שלי. בכל יום אני רואה מהמנוף נופים מדהימים של נמל אשדוד, נופים שלא רואים בכל יום, וכיף לשתף אותם עם הציבור".

יצחק מויאל, יו"ר הסתדרות ענף הבנייה והתעשיות הנלוות, מיוזמי התחרות, בירך על סיומה המוצלח, ואמר: "הרעיון של נוף מהמנוף הוא רעיון יצירתי ויוזמה ברוכה לשתף אותנו, את הציבור הרחב והעובדים בענף הבניה, לראות את כדור הארץ מזוויות שונות. עצם השיתוף של התמונות מעניקה תחושה של שותפות והזדהות עם עובד שנמצא בודד למעלה, בגובה של עשרות מטרים. התחרות חיברה את העובד לקרקע, ואותנו אליו שם למעלה. תודה לכל המשתתפים".

ראול סרוגו, נשיא הקרן ונשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ התייחס לתחרות ואמר: "התרגשתי לראות את הצילומים המרהיבים מנקודת המבט של המנופאי, תזכורת לכולנו שמאחורי כל מנוף נמצא אדם, עובד, בתנאי עבודה לא פשוטים".

וואלה נדל"ן מוסרת בשעה טובה ומוצלחת לזוכים בתחרות. תמשיכו לבנות, ולצלם את הארץ היפה שלנו.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully