וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-115 מיליון: היכן נרכשה קרקע של 21 דונם מבעלים פרטיים?

עודכן לאחרונה: 5.10.2023 / 8:12

החברות יוקה-פארק וסינקו מודיעות כי רכשו לאחרונה קרקע של 21 דונם מבעלי קרקע פרטיים בפריים לוקיישן באחת מערי הדרום תמורת כ-115 מיליון שקל לפני מע"מ. מה יקימו החברות על הקרקע?

הקרקע שנרכשה: 21 דונם באשקלון. n3dreal,
הקרקע שנרכשה: 21 דונם באשקלון/n3dreal

חברת YUKA PARK (יוקה-פארק), העוסקת בייזום, בנייה ושיווק של מתחמי תעשייה רב שימושיים ברחבי הארץ, מודיעה על רכישה משותפת עם חברת סינקו מקבוצת סי גרופ - של קרקע בגודל 21 דונם. הקרקע נרכשה מבעלי קרקע פרטיים בפריים לוקיישן באזור התעשייה הצפוני של אשקלון, הסמוך לשכונת עיר היין. החברה שילמה על הקרקע כ 115 מיליון שקל לפני מע"מ.

על הקרקע שנרכשה, החברה מתכוונת להקים מתחם תעשיה מעורב שימושים לתעשייה קלה, מסחר, מלאכה ואחסנה .הפרויקט יבנה בהיקף של כ 50,000 מ"ר ויכלול 3 קומות- קומת קרקע ועוד שתי קומות מעליה.

בפרויקט ישווקו יחידות בגדלים שונים של 150-300 מ"ר, המיועדים לבעלי עסקים, משתמשי קצה ומשקיעים. החברה מעריכה כי היקף ההכנסות מהפרויקט יעמוד על כ 500 מיליון ש"ח והיתר הבניה צפוי להתקבל בעוד כשנה.

הפרויקט מתוכנן באופן פונקציונלי כאשר בכל הקומות במתחם קיימת גישה מרווחת ונוחה של משאיות ליחידות לפריקה וטעינה. היחידות משלבות אולמות מסחר ותצוגה וכן שטחים לתעשייה.

אתר בנייה בעיר אשקלון. ShutterStock
אתר בנייה בעיר אשקלון/ShutterStock

רק בשנה האחרונה ולמרות חוסר הוודאות במשק ועליית הריבית, רכשה החברה קרקעות להקמת ארבעה מתחמי תעשייה רב שימושיים נוספים בעפולה, באר שבע, אופקים ואשקלון.

לחברה שותפויות עם חברות נדל"ן מובילות במשק דוגמת קרסו, קבוצת יובלים ועוד. החברה מתמקדת ברכישת קרקעות להקמת פרויקטים עבור מתחמי תעשייה רב שימושיים הנמצאות בסמיכות לשכונות מגורים מתוך הבנה כי תעסוקה ומסחר נדרשים היום במרחק קצר ובקרבת מגורים וכי קיים מחסור משמעותי בבנייה בתחום.

חוה מיכאלי, מנכ"לית YUKA PARK,"אנו מאמינים בצורך במתחמי תעשיה רב שימושיים בכל הארץ ושואפים להקים בית לעסקים במתחמים כאלה בכל עיר גדולה. מתחמים רב שימושיים הם העתיד של התעשייה בישראל, מאחר והם בנויים באופן ורסטילי ויודעים להוות בית למגוון רחב של עסקים במתחם אחד. אשקלון הופכת אט אט למטרופולין בדרום הארץ עם תכניות פיתוח רבות למגורים, תעסוקה ונופש".

את הקונים בעסקה ליוו משרד עוה"ד גולדפרב זליגמן ומשרד עוה"ד גינדי כספי ואת המוכרים ליווה עו"ד שאול צור

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully