וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת השנה: דירה, בריכה ושומר בכניסה ב-485 אלף שקל בלבד

עודכן לאחרונה: 4.10.2023 / 11:05

העסקה המשתלמת של השנה נסגרה לאחרונה: דירת 2 חדרים בבאר שבע בבניין עם מעלית, בריכה ושומר בכניסה ואפילו במרחק הליכה מאוניברסיטת בן גוריון; "השקעה מדהימה, כבר אין מחירים כאלו"

מגדלי גילת באר שבע. שיר בינדר,
מגדלי גילת באר שבע/שיר בינדר

במחיר של פעם: חברת תיווך הנדל"ן רי/מקס פלוס סניף באר שבע דיווחה לאחרונה על עסקת השנה, כאשר דירת 2 חדרים ברחוב אליהו הנביא במגדלי גילת בשכונה ד', שגודלה הוא 52 מ"ר, נמכרה במחיר בלתי נתפס ביחס לשוק של היום - 485,000 שקל.

הדירה ממוקמת בקומה 12 מתוך 14 בבניין, לו יש גם מעלית, ונמצאת כעשר דקות הליכה מאוניברסיטת בן גוריון, כך שמהווה מיקום מצוין לסטודנטים הלומדים בעיר. בנוסף, הבניין מתהדר בבריכה לדיירים, ולרווחתם יש אף שומר שנמצא בכניסה, וכל זה ב-270 שקל לוועד בלבד בחודש.

נשיאת בן גוריון לשעבר פרופ רבקה כרמי על מעבר אמ"ן דרומה. דני מכליס , אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, אתר רשמי
מרחק הליכה מאוניברסיטת בן גוריון/אתר רשמי, דני מכליס , אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

בנוסף, הבניין חווה שינוי משמעותי בחודשים האחרונים כאשר הדירות נרשמו בטאבו. המשמעות היא שכעת ניתן לקחת משכנתא, ומשקיעים שונים, כמו אלו שרכשו, יכולים למצוא את עצמם עם בית להשקעה במעט כסף ביחס לשוק של היום. לדברי המתווכת בעסקה, הבניין מאוכלס כדרך קבע בסטודנטים, זוגות ומבוגרים, שנהנים מהביטחון ומהאפשרויות שהבניין מציע.

מתווכת העסקה מטעם רי/מקס פלוס באר שבע, שיר בינדר, ציינה: "לא רואים מחירים כאלו היום, השקעה מדהימה. סטודנטים רבים גרים באיזור ועסקה כזאת מוכיחה פעם נוספת שבאר שבע היא עיר מצוינת להשקעות נדל"ן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully