וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה, לונדון, שנחאי: משרד האדריכלות הישראלי ממשיך להתרחב

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 14:30

משרד האדריכלים הישראלי, "לברס טבעוני", הודיע כי בנוסף לנציגויות בחיפה ולונדון, יתרחב המשרד עם שלוחה נוספת ברחבי העולם, הפעם בסין, שנחאי. לרגל הצעד החשוב, נערך טקס חגיגי בגלריית ROCA הבינלאומית בשנחאי

בורסת שנחאי. ShutterStock
שנחאי/ShutterStock

בעלי משרד האדריכלות "לברס טבעוני", אדריכל דר אימאן טבעוני ואדריכלית פרופסור אנריקטה לברס, מכריזים היום בחגיגיות (ג') על התרחבות המשרד עם פתיחת שלוחה חדשה בסין, שנחאי.

לדברי אדר' לברס, "כחלק מאסטרטגיית המשרד, אנו נרגשים להכריז על פתיחת המשרד החדש שלנו, LTA Shanghai בשנחאי, סין. משרד זה מצטרף למשרדי החברה בלונדון ובחיפה, מטרתו לחזק את הנוכחות הגלובלית והפעילות הבינלאומית שלנו בעולם, ובתוך כך למנף את השירותים שאנו מספקים בסין ובמזרח אסיה".

עם המעבר לשנחאי, משרד "לברס טבעוני" יהיה שותף עם RAC, בית הספר הפרטי הגדול והחשוב ביותר לאדריכלות בסין. לרגל הצעד החשוב, נערך טקס חגיגי בגלריית ROCA הבינלאומית בשנחאי.

פרופסור אנריקטה לברס משרד אדריכלים לברס טבעוני. אלדד רפאלי,
פרופסור אנריקטה לברס משרד אדריכלים לברס טבעוני/אלדד רפאלי

למשרד האדריכלים "לברס טבעוני" נסיון בפרויקטי עבר בסין מזה מספר שנים. אחד הפרויקטים הינו התמודדות בתחרות התחדשות עירונית, בה זכה המשרד במקום הראשון, תכנון מרכז תרבות ועירוב שימושים באזור תעשייה נטוש בבייג'ין. זאת ועוד המשרד הוזמן על ידי ממשלת המחוז של הואן (מהערים הגדולות בסין), על מנת לייעץ בתכנית אב של התחדשות עירונית באזורי תעשייה מרכזיים בעיר.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully