וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכמה נמכר פנטהאוז בן 5 חדרים בפרויקט יוקרה בגבעתיים?

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 14:13

הפנטהאוז היוקרתי שנמכר, ליזם הייטק, הוא הדירה הראשונה שנמכרה בפרויקט ההתחדשות היוקרתי ברחוב בראשית שיוצא לשיווק בימים אלה, וכולל הקמה של שני בניינים ו-75 דירות על חשבון 2 בניינים ישנים ו-24 דירות

פרויקט התחדשות ברחוב בראשית בגבעתיים. A-STUDIO,
פרויקט התחדשות ברחוב בראשית בגבעתיים/A-STUDIO

חברת נופך דניאל, מקבוצת ברק פיננסים, מדווחת היום (ג') על התחלה טובה בפרויקט ההתחדשות שהיא מקדמת ברחוב בראשית בגבעתיים, כאשר הדירה הראשונה שנמכרה בפרויקט היא פנטהאוז יוקרתי בן 5 חדרים בעלות של 10 וחצי מיליון שקל (64 אלף שקל למטר).

כאמור, הפנטהאוז הוא חלק מפרויקט התחדשות עירונית (תמ"א 2\38, הריסה ובנייה) שיצא לאחרונה לשיווק, הצופה על פארק גבעת קוזלובסקי ומצפה הכוכבים של העיר. שטח הפנטהאוז הוא 218 מ"ר (כולל מרפסת של 64 מ"ר) והוא נמצא בקומה העשירית.

פרויקט ההתחדשות מציע הריסה של שני בניינים ישנים והקמת שניים חדשים במקומם ברחוב בראשית 5 ו-7. 24 יחידות דיור נהרסו בשני הבניינים הישנים, ובמקומם נבנו 75 יחידות דיור בשני הבניינים שמרכיבים את הפרויקט החדש. חברת נופך דניאל היא הבעלים של 100 אחוז מהפרויקט.

מחירי הדירות בפרויקט הם מעל הממוצע באזור, בשל הגדרתו של כפרויקט יוקרה, ובשל מיקומו המבוקש הצופה על פארק גבעת קוזלובסקי ומצפה הכוכבים. בנופך דניאל צופים מכירות של מעל רבע מליארד שקל במסגרת הפרויקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully