וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעילות התנדבותית, סופרין ביצעה מייק-אובר למועדון ניצולי שואה

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 9:50

הנהלת קבוצת סופרין התנדבו למען ניצולי שואה במועדון בחולון, הנותן טיפול ומענה לכ-50 ניצולי שואה המתנדבים ביצעו עיצוב מחדש של המועדון בהשקעה של 20 אלף שקל

זוג קשישים. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

חברות וחברי הנהלת קבוצת סופרין קיימו לאחרונה פעילות התנדבותית מבורכת במועדון "עמך" בחולון - מועדון חברתי טיפולי הנותן מענה לכ-50 ניצולי שואה. זאת הפעם השניה שקבוצת סופרין מגיעה להתנדב במועדון. בפעם שעברה היו אלה עובדי מחלקת ניהול פרויקטים, שהגיעו על מנת לקיים פעילות מוזיקלית עם הקשישים.

הפעם הגיעו חברי הנהלת הקבוצה על מנת לבצע עיצוב פנים מחודש למועדון. המתנדבים עיצבו מחדש את המקום, בהנחיה של מעצבת פנים מקצועית, שבנתה תוכנית עיצובית מותאמת תוך התחשבות בצרכי המקום ובצרכיהם של חברי המועדון והצוות. במהלך יום ההתנדבות שנמשך כ-6 שעות, עבדו המתנדבים מקבוצת סופרין במרץ וחוללו מייק-אובר למועדון .

במהלך השיפוץ, עיצבו המתנדבים מחדש את החלל: הם ביצעו צביעה דקורטיבית, תליה של אביזרים- תמונות, מדפים, מראות, הרכבה של ריהוט חדש שנרכש עבור ניצולי השואה החברים במועדון. כמו כן הותקנו ציורי קיר מותאמים ונוספו פרטי עיצוב מתאימים.

פעילות התנדבותית של קבוצת סופרין במועדון "עמך" בחולון. קבוצת סופרין,
פעילות התנדבותית של קבוצת סופרין במועדון "עמך" בחולון/קבוצת סופרין

אילן שוורצזורגן, מנכ"ל קבוצת סופרין שהשתתף בפעילות :"אנו מקווים כי השיפוץ שביצענו יקנה לחלל אווירה חמימה, מזמינה וביתית. זהו פרויקט מגבש, מעצים ומשמח, הן עבור הקשישים שייהנו מהמקום המחודש והן עבור המתנדבים שייצרו אותו עבורם. קשישים, וניצולי השואה בפרט, קשורים לשורשים שלנו וחשוב שנוקיר ונכבד אותם כמה שיותר. זאת היא הפעם השנייה שאנו מתנדבים במקום זה בשל החשיבות הגבוהה שאנו מציבים ערכים אילו".

מועדון עמך חולון, הינו מועדון חברתי טיפולי הנותן מענה וטיפול לכ-50 ניצולי שואה. המועדון מנוהל על ידי צוות מקצועי מתחום בריאות הנפש, הנעזר במנחים מקצועיים מתחומים שונים ובמתנדבים. יש במועדון תכנית חברתית ופנאי מגוונת לרווחת ניצולי השואה המגיעים למועדון. כמו כן, המועדון מוציא לפועל טיולים משותפים ברחבי הארץ, מסיבות חג, הרצאות, קונצרטים וסרטים וכן קורסים כגון לימודי מחשב וגלישה באינטרנט והעשרה בשפות שונות..

לצד הפעילויות והתוכניות הקבועות, נוצרת הזדמנות בכל שעות הפתיחה של המועדון לנהל שיחות ומפגשים אישיים בין הניצולים ובין הצוות המקצועי הנוכח במועדון. עבור רבים מניצולי השואה הבדידות היא כיום אחת מהבעיות המרכזיות, והשתתפות פעילה במועדון עוזרת מאוד ביצירה ושמירה של קשרים חברתיים. המועדון הופך עבור רבים מהניצולים לא רק ל-"בית שני" אלא גם משפחה. צוות המרכז שואף ליצור מקום שבו יוכלו הניצולים לחוש אחווה המבוססת על עברם המשותף והאתגרים שלהם בהווה.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully