וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושה של מיליארדים: ביתו של מפקד כח וגנר שחוסל מוצע למכירה

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 9:06

מייסד כח וגנר שכזכור הוביל ניסיון מרד בפוטין והחשד המרכזי והלא רשמי הוא שחוסל כנקמה, הוריש בין היתר בצוואתו את ביתו בסנט פטרסבורג לבנו בן ה-25, שמעמיד אותו כעת למכירה. כמה שווה הבית וכמה שווה הירושה?

תמונתו של מנהיג ואגנר יבגני פריגוז'ין באנדרטה מאולתרת במוסקבה, רוסיה 24 באוגוסט 2023. רויטרס
תמונתו של מנהיג ואגנר יבגני פריגוז'ין באנדרטה מאולתרת במוסקבה, רוסיה 24 באוגוסט 2023/רויטרס

על השאלה האם מפקד כח וגנר, יבגני פריגוז'ין, חוסל בזדון, נהרג בתאונה מצערת או בכלל שרד ונעלם, לא נשיב כאן. עם זאת, בימים האחרונים התפרסמה מודעה על מכירת ביתו של פריגוז'ין בסנט פטרסבורג, אותו הוריש לבנו בצוואה שהשאיר - במחיר 32.5 מיליון רובל, או 339 אלף דולר. הבית הוא רק חלק קטן בירושה שמעוררת הדים ולה זכאי בנו.

נזכיר שלפי דיווחים רשמיים ברוסיה, ב-23 באוגוסט 2023 היה פריגוז'ין על מטוס שהתרסק במחוז טבר ונהרג. לפי הדיווחים מערוץ טלגרם המקושר לכוח וגנר, Grey Zone, המטוס הופל על ידי הכוחות הרוסיים.

לאחר מכן הסתבר כי על פי צוואתו של יבגני פריגוז'ין, שנערכה ואושרה על ידי נוטריון ב-2 במרץ 2023, כל הרכוש מגיע לבנו, פאבל פריגוז'ין בן ה-25. לפי בקשתו של פאבל פריגוז'ין לירושה, הוא יקבל בית עירוני למגורים ברובע סנט פטרסבורג וחלקת אדמה מתחתיו. זה כנראה אותו בית שמוצע כעת למכירה והוא חלק קטן משלל נכסיו.

כמה שווה הירושה במלואה?

אלכס טנצר, המתמחה במתרחש ברוסיה מסביר: "יבגני פריגוז'ין, ראש וגנר שחוסל בפיצוץ המטוס השאיר את כל הנכסים שלו רק לבנו פאבל. הבית שיצא למכירה הוא אחד הנכסים הקטנים בירושה. סה"כ, כל החברות שלאביו היה בהן חלק שנמצאות ברוסיה שוות כ-125 מיליון דולר. בנוסף לכך, פאבל מתכנן לגבות חובות ממשרד הביטחון הרוסי בגובה של כ-781 מיליון דולר. אם זה לא מספיק, היו לאביו גם עסקים במדינות אפריקה. צו הירושה כבר הביא סכסוך במשפחה כי פאבל לא מתכנן לחלק את הירושה עם קרוביו, אך הוא צריך לשמור על עצמו, כי יבגני פריגוז'ין כתב בצוואתו: 'אם הבן שלי ימות, הירושה תתחלק בין בנותיי, אשתי ונכדיי'. בהצלחה לפאבל".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully