וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקרת ישראלית בכירה בתחום המימון זכתה במענק מחקר של 1.5 מיליון יורו

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 11:28

גאווה ישראלית: ד"ר מרים שוורץ זיו, יו"ר פורום המומחים באלדר משכנתאות ומרצה בכירה למימון באוניברסיטה העברית, זכתה במענק מחקר יוקרתי של האיחוד האירופי בהיקף של 1.5 מיליון יורו. מהי שאלת המחקר שזיכתה אותה במענק?

ד"ר מרים שוורץ זיו. יח"צ,
ד"ר מרים שוורץ זיו/יח"צ

ד"ר מרים שוורץ זיו, המשמשת כיו"ר פורום המומחים באלדר משכנתאות ומרצה בכירה למימון באוניברסיטה העברית, זכתה במענק ה-ERC (המועצה האירופית למחקר).

מדובר במענק המחקר היוקרתי ביותר המחולק על ידי האיחוד האירופי בהיקף של 1.5 מיליון יורו, כאשר מטרת המענק היא לסייע למדענים לפתח ולממש את מטרות המחקר. הזכייה במענק היא הוכחה להתמדה ומחויבות לתחום המחקרי של ד"ר שוורץ זיו.

שאלת המחקר שזיכתה את ד"ר שוורץ זיו במענק היא: האם נוכחות הטכנולוגיה משפרת תאגידים ומגבירה את השגשוג של משקיעים ויחידים?

טבלאות של הוצאות והכנסות. ShutterStock
אילוסטרציה: מימון/ShutterStock

ד"ר מרים שוורץ זיו מסרה: "ההשפעה של טכנולוגיות חדשות על הפעילות העסקית של חברות הולכת ומתעצמת מיום ליום ומשנה היבטים רבים במודל המסורתי לפיו חברות פעלו. במסגרת סדרה של מחקרים שאערוך, אבחן את ההשפעה של אימוץ טכנולוגיות חדשות על מספר היבטים הנוגעים לחברות, לדוגמה, על האופן בו חברות מתגמלות את העובדים (הן הבכירים והן הלא בכירים), המודל העסקי של החברה, האופן והמידה שבהם החברה מתקשרת עם בעלי המניות והיכולת של בעלי המניות לתקשר עם הנהלת החברה. אני מודה לאיחוד האירופי על מענק המחקר הנדיב שיאפשר לערוך את סדרת המחקרים הזו".

עמיר שאלתיאל, יו"ר ומייסד קבוצת אלדר, אמר: "אנו גאים בד"ר מרים שוורץ זיו, יו"ר פורום המומחים באלדר משכנתאות, על זכייתה במענק המחקר היוקרתי של האיחוד האירופי. מדובר, ללא ספק, בתעודת כבוד ובחוקרת מובילה בתחום המימון. ד"ר שוורץ זיו, עם כל הידע והמומחיות, מייצרת עבורנו ערך מוסף בהובלת פורום מומחים איכותי המעניק ייעוץ יצירתי ומקצועי".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully