וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנון דותן, מנכ"ל רדמיקס המיתולוגי, הלך לעולמו בגיל 80

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 9:43

אמנון דותן, שנולד ברמת גן בשנת 1943, הצטרף לחברת תעשיות רדימיקס ישראל בשנת 1965 ופרש בשנת 2008 בתפקיד היו"ר, לאחר פעילות ענפה ששינתה את פני החברה. בשנת 2007 קיבל את פרס התעשיה של התאחדות התעשיינים בישראל

אמנון דותן ז"ל. יח"צ,
אמנון דותן ז"ל/יח"צ

מנכ"ל רדמיקס המיתולוגי, אמנון דותן ז"ל, הלך לעולמו בגיל 80.

דותן, שנולד ברמת גן בשנת 1943, הצטרף לחברת תעשיות רדימיקס ישראל בשנת 1965 כשהיה בשנות העשרים המוקדמות לחייו, ובגיל 43 בלבד, כעבור שני עשורים בהם כיהן בכל שדרת הניהול בחברה, התמנה בשנת 1986 לתפקיד מנכ"ל החברה, ובהמשך התמנה גם ליו"ר החברה, תפקיד אותו מילא עד 2008.

בתחילת שנות ה-90 דותן התמנה בנוסף כחבר בהנהלה העולמית המורחבת של חברת רדימיקס ובמסגרת זו היה חבר בדירקטוריון של סניפי רדימיקס באירופה, והקים כאמור את סניף רדימיקס בירדן והיה יו"ר חברה זו.

פעילות ציבורית יוצאת דופן

שימש גם כקונסול כבוד של ליטא בישראל, כנשיא כבוד וכיועץ של קבוצת תעבורה, כנשיא כבוד וכחבר הנהלת ארגון הגג של לשכות המסחר הדו-לאומיות, כחבר נשיאות באיגוד לשכות המסחר של ישראל וכן כדירקטור בחברות שונות.

מאז התמנה לתפקיד המנכ"ל ברדמיקס ב-1986 ועד פרישתו מרדימיקס, דותן הוביל תוכנית פיתוח ובמסגרתה הוקמו עשרות רבות של מפעלי בטון, והחברה נכנסה לתחומים נוספים, לרבות לתחום המחצבות דרך רכישת ענק של חברת אבן וסיד מידי שיכון ובינוי.

בשנת 2007 קיבל את פרס התעשיה מייסודה של התאחדות התעשיינים בישראל על הצגת דוגמה ומופת לתעשייה הישראלית ועל תעוזה עסקית, עידוד השקעות זרות וחשיבה אסטרטגית שהובילה את תעשיות רדימיקס למעמד של מובילה בתחומה; ועל פעילות ציבורית יוצאת דופן בתחומי התעשייה, העסקים והחינוך.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully