וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליסינג לעתיד ירוק: אלבר השלימה את רכישת קבוצת אלון

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 10:05

רכישה ירוקה: חברת הרכב אלבר הודיעה היום לבורסה כי השלימה את הליך הרכישה של קבוצת אלון, קבוצה ותיקה בתחום הקיימות, הכלכלה המעגלית והפתרונות לאיכות הסביבה

סוחר רכב. ShutterStock
ליסינג לעתיד ירוק: אלבר השלימה את רכישת קבוצת אלון/ShutterStock

חברת הרכב אלבר הודיעה היום (ב') לבורסה כי השלימה את הליך הרכישה של קבוצת אלון, קבוצה ותיקה בתחום הקיימות, הכלכלה המעגלית והפתרונות לאיכות הסביבה.

את הרכישה הובילו מנכ"ל קבוצת אלעזרא ויו"ר אלבר אור אלעזרא ומנכ"ל אלבר, דוד לנקרי. יצוין כי זו הרכישה המשמעותית הראשונה שמבצעים היו"ר והמנכ"ל.

קבוצת אלון, שנוסדה על ידי רפאל אלון ז"ל ונוהלה בשנתיים האחרונות על ידי ילדיו זוהר ושרון אלון, הינה חברה מובילה וותיקה בתחום הקיימות, הכלכלה המעגלית והפתרונות לאיכות הסביבה. בנוסף, הקבוצה מתמחה בייצור מרכבי דחס למשאיות אשפה, כלי אצירה לאיסוף והפרדה של נייר, פיתוח פתרונות להוזלת הטיפול באשפה, קידום טכנולוגיות חדשניות ועוד.

אור אלעזרא (הבן) יו"ר אלבר. הוביל את הרכישה החדשה של קבוצת אלון. ראובן קופיצ׳ינסקי,
אור אלעזרא (הבן) יו"ר אלבר. הוביל את הרכישה החדשה של קבוצת אלון/ראובן קופיצ׳ינסקי

לדברי אור אלעזרא, מנכ"ל קבוצת אלעזרא ויו"ר אלבר: "רכישת קבוצת אלון וחברת נוי מבטאת את האסטרטגיה העקבית של קבוצת אלעזרא של גיוון פעילויות והרחבה של מנועי הצמיחה בקבוצה.
פתרונות חדשניים בתחום איכות הסביבה מצויים בלב המאמץ לקיימות ולשמירה על הסביבה, והתפתחות הענף בישראל בקצב מואץ בשנים הבאות הינו בגדר הכרח. אלון היא חברה ותיקה ומובילה בתחומה, ואני סמוך ובטוח שהיא תהווה שחקן משמעותי בהאצת התפתחות הענף".

לדברי דוד לנקרי, מנכ"ל אלבר: "קבוצת אלון היא החברה החלוצה בענף, שבהשקעה עקבית בחדשנות טכנולוגית ביססה את עצמה כמובילה בתחומה. הפתרונות של קבוצת אלון פוגשים כל משפחה בישראל, ושזורים בנוף הישראלי. הרכישה תאפשר לקבוצת אלון להישען על יכולותיה של אלבר בענפי הסחר והשירותים, לשם מיצוי הצמיחה של פעילותה".

עוד נמסר כי לתפקיד המנכ"ל החדש של קבוצת אלון, מינתה אלבר את תום שפרן, שכיהן בשנים האחרונות כמנכ"ל חברת אנרגיה מתחדשת ציבורית.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully