וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבחה משמעותית: אושר גידול של 42% בפרויקט של סופרין עם ביג

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 13:42

קבוצת סופרין מעדכנת על השבחה משמעותית בפרויקט מסחר ומשרדים שמקדמת החברה בהוד השרון יחד עם ביג מרכזים מסחריים, לאחר שהתקבל אישור תב"ע לתוספת של 5 קומות בפרויקט בשטח כ-6,000 מ"ר לשיווק, המהווה גידול של מעל 40% בהיקף הפרויקט

פרויקט משרדים ומסחר בהוד השרון. EVOLVE MEDIA,
פרויקט משרדים ומסחר בהוד השרון/EVOLVE MEDIA

בהתאם לאסטרטגיית החברה להשבחת נכסיה הקיימים במקביל להרחבת פעילותה, חברת סופרין אחזקות מעדכנת היום (ה') כי נתקבל אישור תב"ע לבנייה של 5 קומות נוספות בשטח של כ-6,000 מ"ר לשיווק בפרויקט משרדים ומסחר שמקדמת החברה בהוד השרון יחד עם ביג. מדובר בהגדלה של כ-42% בהיקף שטחי הפרויקט.

בהמשך לקבלת אישור התב"ע, ובכפוף לקבלת היתר בניה מתאים, תפעל החברה להקמת פרויקט הכולל קומת מסחר בשטח של כ-200 מ"ר ומעליה 15 קומות משרדים בשטח כולל של כ- 16,560 מ"ר.

החברה מציינת כי על בסיס הערכת שווי שנערכה לקרקע על ידי מעריך שווי חיצוני בתוקף ליום 31 בדצמבר 2022, נקבע אומדן שווי קרקע למ"ר מבונה בסך של 2,600 שקל. חלק החברה בפרויקט הינו 20%.

אילן שוורצזורגן, מנכ"ל קבוצת סופרין. נווה אביאני,
אילן שוורצזורגן, מנכ"ל קבוצת סופרין/נווה אביאני

בחודש החולף עדכנה סופרין כי התקשרה, יחד עם קבוצת וייס, בהסכם אופציה במטרה לרכוש את הזכויות במקרקעין בשטח של כ-18.7 דונם בעיר אשדוד.

מטרת ההתקשרות הינה ייזום והקמה של פרויקט לוגיסטיקה ואחסנה (טכנו פארק) בהיקף של כ-51,000 מ"ר, וזאת בדרך של גיבוש קבוצת רכישה וסיחור של האופציה עליה על ידי שתי החברות, ומתן שירותי ניהול הנדסי על ידי קבוצת סופרין לקבוצת הרכישה, משזו תרכוש את הזכויות במקרקעין.

אילן שוורצזורגן, מנכ"ל קבוצת סופרין: "בעקבות מהלכים סטטוטורים שקידמנו בשנה האחרונה, הצלחנו לייצר השבחה משמעותית, בדרך של תוספת זכויות, גם בפרויקט הוד השרון שאנו יוזמים ובונים בימים אלה. מהלך זה הינו עדות נוספת ליכולות המקצועיות ויכולת יצירת הערך הגבוהה של קבוצת סופרין. בימים אלה הנהלת החברה פועלת להמשך קידום והשבחה של פרויקטים נוספים אותם יוזמת החברה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully