וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושגה פשרה: חוות סוסים פונתה לטובת מגרשי אימונים באשדוד

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 13:28

חוות הסוסים באשדוד פונתה השבוע לטובת השלמת מתחם מגרשי האימונים ברובע החדש בעיר. הפינוי מסמל את סיומו של ההליך המשפטי, והגעה להסדר פשרה בין רמ"י ועיריית אשדוד, לבין מפעילי חוות הסוסים. מפעילי החווה קיבלו פיצוי כספי

הושגה פשרה לפינוי חוות סוסים באשדוד והקמת מתחם מגרשי אימונים. טראסקאן,
הושגה פשרה לפינוי חוות סוסים באשדוד והקמת מתחם מגרשי אימונים/טראסקאן

במסגרת הסכם הגג באשדוד, פונתה השבוע חוות סוסים לטובת השלמת מתחם מגרשי האימונים ברובע החדש שנבנה בעיר - רובע פארק לכיש. הפינוי מסמל את סיומו של ההליך המשפטי שהתקיים בבית משפט השלום בעיר, שקיבל את הסדר הפשרה הסופי בין רשות מקרקעי ישראל ועיריית אשדוד לבין מפעילי חוות הסוסים. על פי ההסדר, מפעילי החווה קיבלו פיצוי כספי לטובת פינוי השטח.

ההליך המשפטי החל כאשר רשות מקרקעי ישראל הגישה נגד הנתבעים תביעת פינוי ותביעה לדמי שימוש לבית משפט השלום באשדוד; הנתבעים מצידם הגישו כתב הגנה במסגרתו כפרו בטענות. עם זאת, לאחר דין ודברים, הגיעו הצדדים להסכמות, יחד עם עיריית אשדוד, אשר הבשילו להסדר פשרה שהתקבל על ידי שופטת בית משפט השלום באשדוד, טלמור פרס, וזו נתנה לו תוקף של פסק דין.

על פי ההסדר, יינתן צו פינוי והריסה בתוך 30 ימים מיום פסק הדין ובמקביל תידחה תביעתן של עיריית אשדוד ורשות מקרקעי ישראל לקבלת דמי שימוש בקרקע.

השטח אשר פונה מיועד להשלמת מתחם האימונים החדש בכדורגל. כזכור, מגרש האימונים הקודם, שמיקומו מול מכללת סמי שמעון וכיבוי אש אשדוד, נהרס לטובת פרויקט בית בשדרה, בו יבנו 692 יחידות דיור.

הושגה פשרה לפינוי חוות סוסים באשדוד והקמת מתחם מגרשי אימונים. טראסקאן,
הושגה פשרה לפינוי חוות סוסים באשדוד והקמת מתחם מגרשי אימונים/טראסקאן

רובע פארק לכיש הוא פרויקט הדגל של הסכם הגג בעיר, כאשר העבודות לפיתוח הרובע נמצאות בעיצומן. ברובע החדש עתידות להיבנות כ-3000 יח"ד וקריית ספורט חדשה עם 20,000 מקומות ישיבה, ארנה לכדורסל ובריכת שחיה אולימפית. במנהלת הסכם הגג מציינים כי לפי לוח הזמנים, ההערכה היא שבשנת 2027 יעברו הזוגות הצעירים להתגורר בפרויקטים הראשונים.

בעיריית אשדוד ובמנהלת הסכם הגג אשדוד מברכים על פינוי החווה אשר מאפשר שלב נוסף בהתקדמות העבודות לפיתוח השטח ובינוי מתחם מגרשי האימונים .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully