וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 אלף מ"ר: הסכם ענק בין פירמת עורכי דין לקבוצת עזריאלי

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 12:57

פירמת עורכי דין גדולה חתמה עם קבוצת עזריאלי על הסכם לשכירת כ-15,000 מ"ר במרכז עזריאלי תל אביב. מדובר על הרחבה משמעותית של הסכם קיים והארכתו בכ-10 שנים נוספות. משרדי הפירמה יעברו בשנה הקרובה חידוש מקיף ומודרני, בהיקף כספי משמעותי מאד

מרכז עזריאלי תל אביב. יח"צ,
מרכז עזריאלי תל אביב/יח"צ

קבוצת עזריאלי חתמה על הסכם עם פירמת עוה"ד ארנון, תדמור-לוי, לשכירת שטחים נרחבים במרכז עזריאלי תל אביב, בהיקף כולל של כ-15,000 מ"ר. מדובר בהרחבה משמעותית של הסכם קיים בין קבוצת עזריאלי ובין ארנון, תדמור-לוי, והארכתו בכ-10 שנים נוספות (עם אופציות הארכה).

ארנון, תדמור-לוי הוא אחד ממשרדי עורכי הדין הגדולים בישראל, עם כ-600 עובדים, מהם כ-450 עורכי דין ומתמחים. לפירמה משרדים בירושלים בהיקף של אלפי מ"ר, בנוסף למשרדים בתל אביב. משרדי המקור של הפירמה, אשר התמזגו בשנה שעברה, הם דיירים ותיקים במרכז עזריאלי - קרוב ל-25 שנה.

ההסכם, שנחתם בסוף השבוע, כולל שכירת 3 קומות נוספות במגדל המרובע, אשר ישמשו את צרכי הפירמה היום ועם צמיחתה הצפויה בשנים הבאות. משרדי הפירמה יעברו בשנה הקרובה חידוש מקיף ומודרני, בהיקף כספי משמעותי מאד.

קבוצת עזריאלי ומשרד ארנון, תדמור-לוי מסרו כי :"יש בהארכת השכירות לתקופה ארוכה משום הבעת אמון ושותפות לדרך".

מרכז עזריאלי תל אביב ממשיך להיות מקור משיכה

מרכז עזריאלי תל אביב ממשיך להוות מקור משיכה דומיננטי למגוון חברות גדולות ומובילות, לאור ייחודו ומיקומו האטרקטיבי בסמוך לצירי תנועה מרכזיים. הביקוש למשרדים במתחם גבוה מאוד, הן מצד שוכרים חדשים והן מצד חברות שכבר שוכרות בו משרדים ומבקשות להתרחב ולהגדיל את שטחן.

כך, פירמת הייעוץ וראיית החשבון דלויט, אשר שוכרת במתחם כ-10,000 מ"ר, האריכה בימים אלה את ההסכם ל-15 שנים נוספות, ומשרד גולדפרב גרוס זליגמן האריך לאחרונה את ההסכם שלו לעשר שנים.
בין שוכרי העוגן הנוספים במתחם ניתן למנות את אינטל, ראפיד, ICE, פרופפוינט, סאפ ועוד. ע"פ הערכת גורמים בענף, טווחי השכירות במגדלי עזריאלי נעים בין 130 - 150 ₪, תלוי ברמת הגמר.

מרכז עזריאלי תל אביב עבר לאחרונה תהליך חידוש ושדרוג כולל ונרחב, בהיקף השקעה של עשרות מיליוני שקלים, במסגרתו שופצו הלובאים הראשיים של שלושת המגדלים וכן חודשו המערכות בבניינים אלה, לרבות המעליות שהוחלפו לפיקוד יעד.

גם קומת הקרקע של המרכז שינתה את פניה, והפכה למתחם פנאי ייחודי המהווה מוקד משיכה נוסף עבור דיירי המגדלים, באי הקניון והציבור הרחב. במתחם, הקרוי DNA, פועלים שני ברים וארבעה פוד-טראקים שמגישים מגוון מנות ממטבחים מרתקים מרחבי העולם. המקום מתפקד כמסעדה אחת גדולה, דינמית ותוססת, במהלך כל שעות היום ועד השעות הקטנות של הלילה.

מהלך החידוש של מרכז עזריאלי הינו חלק מתפישת ה-MIXED USE המאפיינת את קבוצת עזריאלי הרואה במתחמי נדל"ן אקוסיסטם שלם ומקום להיווצרות קהילה וחיי חברה.

לאחרונה הוסמך מרכז עזריאלי בתקן הבינלאומי המחמיר בעולם לבניה ירוקה - LEED O&M (Operation & Maintenance) והגיע לדירוג GOLD היוקרתי. ההישג מהווה הכרה בינלאומית נוספת באיכויות המתחם, והפיכתו ללנדמרק גם בתחום הירוק, כחלק מחזון הקיימות של עזריאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully