וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות משמעותית בהקמת מפעל ההייטק הענק בנוף הגליל

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 18:13

בהמשך לפרסום ראשון בוואלה על הקמת מפעל ענק של תאגיד הייטק בינלאומי בצפון הארץ, חברת KLA מדווחת היום משרד הכלכלה והתעשייה החליט להמליץ על הקצאת קרקע בפטור ממכרז על שטח של 70 דונם באזור התעשייה ציפורית שבנוף הגליל

הדמיה - מפעל הייטק חדש בנוף הגליל. יח"צ,
הדמיה - מפעל הייטק חדש בנוף הגליל/יח"צ

כפי שנחשף לראשונה בוואלה נדל"ן: תאגיד ההייטק הבינלאומי KLA בדרך לנוף הגליל, לאחר שמשרד הכלכלה והתעשייה הודיע היום (ג') לרשות מקרקעי ישראל על החלטתו להמליץ על הקצאת קרקע בשטח של 70 דונם בפטור ממכרז, בפארק התעשייה "ציפורית" של נוף הגליל. החברה תפעל בשטח של כ-40 אלף מ"ר וצפויה להעסיק מעל 2,000 עובדים ועובדות.

החברה, אשר מפתחת ומייצרת מערכות בקשה ומדידה, נכנסה לישראל לראשונה בשנת 1986, ובשנת 2019 רכשה את חברת אורבוטק הישראלית. החברה פועלת כיום במגדל העמק, אך כאמור, לאור התרחבותה, מתכננת להקים חברת ענק בנוף הגליל.

צעיר עובד מול מחשב בסביבה משרדית. ShutterStock
2,000 עובדי הייטק בדרך לנוף הגליל?/ShutterStock

כמו כן, KLA, שכבר היום מעסיקה למעלה מ-1,500 עובדים בישראל, נמצאת בשנים האחרונות במגמת צמיחה ורווח עקבי. החברה נסחרת בנאסד"ק ובשנת 2021 דיווחה על רווח של 2.08 מיליארד דולר, המהווה גידול של 70% בשנה.

הקמת המרכז הראשי בנוף הגליל יהווה שיא נוסף, וזאת לאחר שהתקבלה KLA למועדון האקסקלוסיבי של ה-Fortune 500. גורמים במשרד הכלכלה מסרו כי הבקשה של החברה נבחנת בימים אלה על ידי הגורמים המקצועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully