וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכת ההתחדשות ברמת אביב נמשכת: אושרה הקמת 80 דירות

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 11:22

חברת אזורים בשיתוף חברת שלום את נתן מודיעות על הגעתן לרוב הדרוש לקידום פרויקט התחדשות עירונית ברחוב איינשטיין 19 ברמת אביב, במסגרתו יהרסו שני הבניינים הקיימים בני 32 דירות, ויבנו 80 דירות חדשות בשני בניינים חדשים

הדמיה של פרויקט הרמז 8. דאובר אדריכלים,
הדמיה של פרויקט הרמז 8/דאובר אדריכלים

חברת אזורים בשיתוף עם חברת שלום את נתן הכריזו היום (ג') כי הגיעו לרוב הדרוש לקידום פרויקט התחדשות עירונית תמ"א 38/2 ברחוב איינשטיין 19 בתל-אביב, הכולל הריסה של שני הבניינים הקיימים בני 32 יח"ד, והקמה של 80 יח"ד חדשות בשני בניינים חדשים בני 8 ו-9 קומות.

פרויקט ההתחדשות תחום ברחובות איינשטיין וברגסון, וממוקם כמאות מטרים בודדים מאוניברסיטת תל אביב, קניון רמת אביב, ומתחנת הרכבת תל אביב האוניברסיטה. בעלי הדירות הותיקות יקבלו במסגרת הפרויקט החדש דירות עם מרפסות ומרחב מוגן, חניות בחניון תת קרקעי ושטחים בקומת הקרקע לרווחתם ולטובת פיתוח סביבתי.

חברת אזורים מיוצגת בפרויקט על ידי עו"ד יומי נחמן ממשרד עוה"ד מ. פירון ושות' ובעלי הדירות מיוצגים על ידי משרד עוה"ד דן הלפרט. תכנון הפרויקט מבוצע על ידי משרד האדריכלים אתגר נול.

מאות דירות בדרך: אזורים מחדשת את תל אביב

בנוסף לפרויקט איינשטיין 19, חברת אזורים ממשיכה להוביל את פעילותה הענפה בתל אביב ומכריזה על הוצאת הודעות לפינוי הדירות בפרויקט רמז 8, אותו היא מובילה בשיתוף עם חברת תל דן, בבעלותו של אייל אוכמן.

הפרויקט אשר נמצא במיקום אסטרטגי ותחום בין הרחובות ארלוזורוב וז'בוטינסקי, נמצא במרחק דקות בודדות מכיכר המדינה, מהקאנטרי הקהילתי, ושלל מקומות בילוי וקניות. בנוסף, הפרויקט נמצא במרחק מאות מטרים בודדים מתחנת רכבת תל אביב סבידור מרכז, דרך נמיר, פארק הירקון ומבית החולים איכילוב. כמו כן, הפרויקט נמצא בסמוך לקו הכחול שצפוי להיפתח עד ה-2028.

הפרויקט, בו התקבל היתר בניה, נמצא בשלב היערכות לפינוי, כשבפרויקט יהרסו 14 יח"ד קיימות ויבנו 24 יח"ד חדשות בבניין בן 7 קומות. משרד עוה"ד המייצג את אזורים בפרויקט הוא אברהם ללום, ומשרד עוה"ד המייצג את בעלי הדירות הוא משרד קרן, כהן בלחרסקי. תכנון הפרויקט מבוצע על ידי משרד דאובר אדריכלים.

לאזורים פעילות ענפה ומשמעותית בעיר תל אביב ופרויקט זה מתווסף לפרויקטים נוספים של התחדשות עירונית באחריות אזורים בעיר תל אביב ולקולקציית 'הרשי פרידמן'.

בנוסף, בימים אלו אזורים בשיתוף צמח המרמן נמצאות בשלב הגשת היתר ברחוב דפנה, בו החברות יהרסו 66 יח"ד ויבנו כ-200 יח"ד חדשות. מדובר בפרויקט יוקרתי, במיקום נחשק במרכז תל אביב עם תב"ע בתוקף.

כמו כן, לחברה עוד פרויקטים בשלבי ביצוע ותכנון שונים בתחום ההתחדשות העירונית, ביניהם ברחוב הזוהר 42 שבשכונת בבלי וברחוב מלאכי 10 וכן פרויקט התחדשות נוסף בשכונת כוכב הצפון.

"חברת אזורים ממשיכה את מהפכת ההתחדשות העירונית בצפון העיר תל אביב"

איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת אזורים: "חברת אזורים ממשיכה את מהפכת ההתחדשות העירונית בצפון העיר תל אביב, עם שני פרויקטים חדשים בשלבי ביצוע ותכנון שונים, רמז 8 ואיינשטיין 19, הפרויקטים מצטרפים לפעילות ענפה בעיר של חברת אזורים שתמשיך להעניק פתרונות דיור מתקדמים ותשפר את איכות חייהם של הדיירים".

עדית גבע, מנכ"לית ובעלים בחברת שלום את נתן: "בימים אלו יוצאת חברתנו לשיווק של 3 פרויקטים חדשים הנקראים "קולקציית רמת אביב": סבוראים, יהודה הנשיא ושביל פראנקל. אנו שמחים לצרף את פרויקט איינשטיין 19 אשר נחתם בשיתוף עם חברת אזורים. הפרויקט מצטרף לפרויקט נוסף של החברה באיינשטיין 29-39 באותו מתחם. חברת שלום את נתן גאה להאיץ את הפרויקט ולהוביל אותו קדימה יחד עם חברת אזורים".

עו"ד דן הלפרט, המייצג את בעלי הדירות: "קיבלנו את הפרויקט לפני פחות משנה במצב קשה לאחר שחברה יזמית שקידמה אותו במשך שנים לא הצליחה להביא לרוב דרוש. נכנסנו, פיצחנו, פתרנו והבאנו תוך זמן קצר מאוד רוב דרוש בסיועם הטוב של היזמים אזורים ושלום את נתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully