וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריט 1 מודיעה: שמואל רופא ימונה למנכ"ל הקרן בתחילת 2024

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 12:13

ריט 1 מרחיבה את צוות הניהול הבכיר: שמואל רופא ימונה למנכ"ל הקרן בתחילת 2024 ויצטרף בהמשך כשותף בחברת הניהול. המנכ"ל הנוכחי, שמואל סייד, ימשיך לכהן כחבר הנהלה ושותף פעיל בחברת הניהול

בניין משרדים. pixabay, אתר רשמי
שמואל רופא ימונה למנכ"ל קרן ריט 1 בתחילת 2024/אתר רשמי, pixabay

ריט 1, קרן הריט הראשונה בישראל, מודיעה היום (ג') על הרחבת צוות הניהול הבכיר ומינויו של שמואל רופא למנכ"ל החברה החל ב-1 בינואר 2024, ובהמשך לשותף בחברת הניהול; שמואל סייד (70), מנכ"ל החברה וממייסדיה, ימשיך לקחת חלק משמעותי בצוות הנהלת החברה, ויישאר שותף בחברת הניהול.

שמואל רופא (56), רו"ח ומשפטן, שיכנס לתפקיד המנכ"ל ב-1 בינואר 2024 לאחר תקופת חפיפה, בעל ניסיון עשיר בעולם הנדל"ן הישראלי. רופא כיהן בעבר בשורה של תפקידי ניהול בכירים בחברות ציבוריות, ובהם מנכ"ל עוגן נדל"ן מניב וגילץ חברה להשקעות בע"מ. בעשור האחרון עסק רופא בייזום של פרויקטים משמעותיים בתחום הנדל"ן ובחלקם אף שיתף פעולה עם ריט 1. בהמשך יצטרף רופא כשותף בחברת הניהול.

שמואל רופא: "ריט 1 היא חברה משמעותית בשוק הנדל"ן המניב הישראלי בכלל ומובילה את עולם הריטים הישראלי בפרט. אני שמח ומודה לדירקטוריון החברה על שנתן בי את אמונו ובחר בי להצטרף לצוות המוביל את החברה, כמנכ"ל, ובכוונתי להמשיך להרחיב את פעילותה ולקדם אותה קדימה לטובת ציבור משקיעיה".

שמואל סייד מנכ"ל ריט 1. עמית שעל,
שמואל סייד מנכ"ל ריט 1/עמית שעל

מאז הקמתה של החברה לפני כ-17 שנה כקרן הריט הראשונה בישראל, הובילו שמואל סייד ושותפו דרור גד את החברה והביאו אותה להיות קרן הריט מהגדולות והמובילות בישראל.

לריט 1 היקף תיק נכסים מניבים של כ-8 מיליארד שקל, בשימושי משרדים, מסחר, תעשייה, לוגיסטיקה, בתי חולים סיעודיים, וחניונים ומלונאות, בפיזור גאוגרפי רחב. בין משקיעיה של ריט 1 נמנים גופי ההשקעה והחסכון המובילים במשק הישראלי.

שמואל סייד: "אני גאה בהישגי החברה שהקמתי עם שותפי, דרור גד. בהיותנו קרן הריט הראשונה בישראל סימנו לאחרים את הדרך ואפשרנו לקהל רחב להשקיע בנדל"ן מניב איכותי, מגוון ובפיזור גיאוגרפי רחב בישראל, וכל זאת תוך הקפדה על עמידה בקריטריונים שנקבעו לקרנות הריט, פיזור והקטנת הסיכונים הכרוכים בהשקעה בנדל"ן מניב, וניצול הטבות מס הניתנות למשקיעים בקרן השקעות במקרקעין. אחרי שנים של השקעה אינטנסיבית בבניית וקידום החברה הגעתי להחלטה אישית לשנות את אופי עבודתי בחברה ולכן המלצתי לדירקטוריון החברה להעביר את ניהולה לשמואל רופא עימו יש לנו הכרות עמוקה וקשרי עבודה מצוינים כבר שנים רבות. אני מאמין ששמואל רופא הוא האדם המתאים לתפקיד, וביחד נמשיך להצעיד את ריט 1 קדימה, תוך שימור מעמדה כחברה מובילה, והשגת תשואות מיטביות עבור כלל משקיעינו".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully