וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבור 26 מיליון שקל: אלמוגים מימשה את זכויותיה במתחם באילת

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 9:37

במטרה לצמצם את המינוף, חברת אלמוגים מודיעה על מימוש למכירת מלוא אחזקותיה במתחם המלונאות והמגורים בתי אלמוג באילת בתמורה של כ-26 מיליון שקל. המהלך יגדיל לחברה את הגמישות הפיננסית ע"י תזרים חופשי של כ-22 מיליון שקל

מתחם בתי אלמוג באילת. אלמוגים,
מתחם בתי אלמוג באילת/אלמוגים

אלמוגים, חברת ייזום הבניה בניהולה של מיכל גור, מודיעה היום (ג') כי חתמה על מזכר עקרונות עם צד שלישי שאינו קשור לחברה ו/או בעלי השליטה בה למכירת מלוא אחזקותיה בחברות המנהלות ומחזיקות בזכויות בנכס המכונה "מתחם בתי אלמוג באילת" בתמורה של עד כ-26 מיליון שקל.

מסך התמורה, כ-1.5 מיליון שקל מותנה בתנאים שנקבעו, כ-20 מיליון שקל ישולם עד לסוף שנת 2023 ויתרת התמורה תשולם לשיעורין עד לתום חמש שנים (להבטחת תשלומי תמורה עתידיים יעמיד הרוכש לחברה בטוחות). בנוסף, הרוכש ישחרר את החברה מערבות שהעמידה לתאגיד בנקאי בגין הלוואה שהועמדה לאחת החברות הנמכרות.

החברה מדווחת כי תקבל לידיה תזרים חופשי בהיקף מוערך של כ-22 מיליון שקל. כתוצאה מרישום חשבונאי של הזכויות בנכס (לפי תקן IFRS 16) החברה צפויה לרשום הפסד חשבונאי של כ-7 מיליון שקל.

מיכל גור. לילך רז,
מיכל גור/לילך רז

מיכל גור, מנכ"לית אלמוגים: "כחלק ממהלכיה העסקיים של החברה, מימשנו את "מתחם בתי אלמוג באילת", פעילות אשר אינה בליבת העסקים של החברה. המהלך יגדיל לחברה את הגמישות הפיננסית ע"י תזרים חופשי של כ- 22 מיליון שקל, ירידה במינוף ושחרור מערבות. מה שיאפשר לחברה לרכז את מאמציה הניהוליים בהמשך מיקוד פעילותה בלב אזורי הביקוש, ובהרחבת הפעילות בתחום ההתחדשות העירונית וכניסה לפרויקטים משמעותיים ואיכותיים".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully