וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-65 מיליון שקל: איזו חברה רכשה מגרשים בגליל להקמת 185 דירות?

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 12:47

באחת מהעסקאות המשמעותיות בגליל, חברת עמרם אברם מכרה לאחרונה מגרשים ב-65 מיליון שקל לחברת נופי בראשית, שמתכננת להקים 185 דירות בשכונת מצפה הימים בצפת

שכונת נופי בראשית בצפת. הדמיה רן ון דן ברגן הדמיות,
שכונת נופי בראשית בצפת/הדמיה רן ון דן ברגן הדמיות

חברת נופי בראשית-שי בגליל, של קבוצת רונן גנון אחזקות, מדווחת כי היא ממשיכה להרחיב את השקעותיה בצפת, לאחר השלמת רכישה של פרויקט ייחודי באחת מפיסות הקרקע הנדירות בעיר: החברה רכשה מחברת עמרם אברהם מגרשים לבניית 185 יחידות דיור בשכונת מצפה הימים בעיר, עבור 65 מיליון שקל.

במסגרת הפרויקט תקים החברה 185 דירות כאמור, ב-13 מבנים בני 6-7 קומות הכוללים מגוון רחב של דירת המתאימות לכל סוגי האוכלוסיות החל מדירות קטנות למשפחות צעירות של 2.5-3 חדרים, 4 חדרים ועד דירות 5 חדרים ופנטהאוזים, חניות ומחסנים. בנוסף, הפרויקט יכלול סופר מרקט שכונתי.

בנייתו של הפרויקט תצא לדרך בקרוב, כאשר מחצית מהדירות ישווקו במסגרת מחיר למשתכן, והשאר ישווקו בשוק החופשי. המגרשים בשכונת מצפה הימים יושבים מול נוף מרהיב לכנרת ולהרי הגליל.

"מחירי הדירות בעיר מרקיעי שחקים"

פרויקט נופי בראשית תוכנן על ידי האדריכל זהר אלטמן שביצע את התכנון לחברת עמרם אברהם. בכל קומה מתוכננות שתי יחידות דיור בלבד. לכלל הדירות מפרט טכני עשיר ותכנון אדריכלי יוצא דופן, הבניינים ישלבו חיפויים של אבן היוצרים מראה ייחודי ושונה בנוף השכונתי. הדיירים ייהנו מסביבה ירוקה וחלל כניסה מרשים.

לדברי יעקב חדד מנכ"ל השיווק והמכירות "אנו ממשיכים בהשקעות הרבות בצפת שלאחרונה מחירי הנדל"ן בה הרקיעו שחקים בעקבות הביקוש הגדול לדירות וההיצע הדל של הקרקעות. שכונת מצפה הימים היא בחירה מתבקשת למשפחות וזוגות צעירים בתחילת דרכם, הנגישות הגבוהה לכניסה לעיר ומחוצה לה, הקרבה למרכז העיר והנופים המיוחדים הופכים את השכונה למבוקשת מאוד, כאשר גם משקיעים שזיהו את הפוטנציאל של השכונה המתפתחת, יוכלו ליהנות מעליית הערך הצפויה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • צפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully