וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

300 מתוך 1,000: הפרויקט היוקרתי ברמת אביב יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 11:04

קבוצת חג'ג' מדווחת על קבלת היתר בניה בפרויקט איינשטיין 35 ברמת אביב, מה שמוציא לדרך הקמת 300 יחידות דיור במגדל בן 33 קומות ו-2 בניינים מרקמיים בני 14 כ"א; הקבוצה תבנה 1,000 דירות בתל אביב בחודשים הקרובים

הדמיה של פרויקט איינשטיין 33. באדיבות קבוצת חג'ג',
הדמיה של פרויקט איינשטיין 33/באדיבות קבוצת חג'ג'

על רקע נתוני הלמ"ס האחרונים שבישרו על עלייה של 20% בהיתרי בניה ברבעון השני, מדווחת היום (ה') קבוצת חג'ג' לבורסה כי בזכות קבלת האישור מעיריית תל אביב, יחלו בקרוב העבודות בפרויקט איינשטיין 35, שנמצא בקצה המערבי של רחוב איינשטיין ובפינת רחוב עם אבן גבירול, שם יוקמו מגדל, שני בניינים מרקמיים וכ-9000 מ"ר שטחי מסחר כחלק מהמתחם הגדול במקום.

פרויקט איינשטיין 35 כולל הקמת 300 דירות מתוך 1,000 שצפויות להתחיל להיבנות בחודשים הקרובים בחמשת הפרויקטים של הקבוצה בתל אביב.

500 דירות ושדרת קניות באמצע: מתחם איינשטיין החדש

מתחם איינשטיין, שכולל את רחובות איינשטיין 35, ו-33, הוא קומפלקס הכולל 500 יחידות דיור ו-13,500 מ"ר למסחר. במרכזו צפויה לקום שדרת קניות יוקרתית שתיבנה במתחם ענק המשתרע בין הרחובות לוי אשכול לאבן גבירול. הדיירים בו צפויים להנות משילוב ייחודי של רמת מגורים יוקרתית, ומרחק הליכה קצר ממוקדי בילוי וקניות.

במתחם איינשטיין 33 הנמצא בצומת הרחוב לוי אשכול צפוי להיבנות מגדל בגובה 30 קומות ולצידו עוד שני בנייני בוטיק ובהם 13 קומות כל אחד, כך שבסך הכל במתחם זה צפויות 215 יחידות דיור.

כל העיצוב במתחם איינשטיין הופקד בידיו אדריכל העל פרופסור משה צור. בפרויקט מבחר של דירות בגדלים של 4,3,2 ו-5 חדרים. השילוב של דירות קטנות יחד עם מחירים המתחילים מ-3.155 מיליון שקל.

בהמשך לפתיחתו החודש של הקו האדום של הרכבת הקלה, התוואי הירוק של הרכבת הקלה יעבור סמוך לפרויקט ויאפשר גישה נוחה ומהירה לכל חלקי העיר.

מנכ"ל קבוצת חג'ג, תמיר אמר. ינאי יחיאל,
מנכ"ל קבוצת חג'ג, תמיר אמר/ינאי יחיאל

תמיר אמר, מנכ"ל קבוצת חג'ג': "הנתון המעודד שפרסמה הלמ"ס לפיו ברבעון השני של השנה, בהיתרי הבנייה חלה עלייה של 20% והם חזרו לרמתם מהשנה שעברה, הוא בהחלט סממן נוסף המצביע על התאוששות של השוק, כמו החזרה ההדרגתית להתעניינות ברכישת דירות. לאור זאת, היתר הבניה המלא בפרויקט איינשטיין הוא משמעותי מבחינת התקדמות הפרויקט ותחילת הבנייה".

אמר מוסיף כי "הצעד הזה הוא חלק מהמהלך רחב ההיקף שאנו מתחילים בחמישה פרויקטים: הפרויקט הכפול ברחוב איינשטיין שבו יוקמו מגדלים ובניינים מרקמיים כחלק ממתחם הכולל יותר מ-500 יחידות דיור, master piece Bavli ב-בבלי, שם יוקם מגדל הכולל 247 יחידות דיור, שד"ל בו יוקם פרויקט יוקרתי המשלב 320 חדרי מלון ו-120 יחידות דיור, ומתחם סהרון ביפו בו יתווספו עוד 123 יחידות דיור. בחרנו את הנקודה הזאת כזמן הנכון מבחינתנו לעבור משלב קידום הפרויקטים לשלב ההשקה והעליה לקרקע בחמישה מיזמים במקביל, ולכן נתחיל בקרוב בבניית יותר מ-1000 יחידות דיור חדשות בתל אביב".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully