וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחצי מיליארד שקל: יוצא לדרך קומפלקס תעסוקה ומסחר ענק בטירת הכרמל

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 16:47

50 אלף מ"ר של משרדי יוקרה: חברת שתית מודיעה כי קיבלה היתר בניה לפרויקט TRE של החברה בטירת כרמל. מדובר על הפרויקט הגדול ביותר שנעשה עד היום באזור בכלל ובטירת כרמל בפרט. היקף הפרויקט כחצי מיליארד שקל

פרויקט TRE בטירת הכרמל. הדמיה - D3,
פרויקט TRE בטירת הכרמל/הדמיה - D3

חברת "שתית" מודיעה היום (ג') כי קיבלה היתר בניה לביצוע עבודות חפירה ודיפון לפרויקט TRE של החברה בטירת כרמל. מדובר על הפרויקט הגדול ביותר שנעשה עד היום באזור בכלל ובטירת כרמל בפרט. היקף הפרויקט כחצי מיליארד שקל.

הקומפלקס המרשים ישתרע על כ-12 דונם, ב-3 מבנים, ובו מתוכננים כ-50,000 מ"ר של משרדים קלאס A ומסחר בתמהיל מוקפד במיוחד, במטרה ליצור חווית שהייה של ONE STOP SHOP יוצאת דופן, בזכות מענה נכון ומדויק לכל הצרכים של עובדי המתחם והתושבים סביבו.

כמו כן, חזית המסחר תפנה לכניסה לעיר, ותיתן מענה איכותי ללמעלה מ-30,000 תושבי העיר ועשרות אלפים נוספים מיישובי הסביבה. מתחם העסקים החדש ממוקם כקילומטר אחד מפארק מת"ם בחיפה, שעל דייריו נמנות החברות הבינלאומיות גוגל, אמזון, אפל, אינטל, אלביט, מייקרוסופט ועוד.

"עוד 3 שנים מעל 5,000 איש יבואו לעבוד כאן"

במקביל התחילה החברה את שיווק המשרדים ושטחי המסחר למכירה ומכרה כ-35 משרדים בחודש שעבר בשטח של כ-5,000 מ"ר. טווח המחירים נעים למכירה ב- PRE SALE החל מ-10,900 שקל למטר בגדלים משתנים.

שלום שטרית, מבעלי חברת שתית: "רגע אחרי שהשנה החדשה נכנסה ואופן סימבולי, אני שמח לצאת היום לדרך ולהמשיך את הבניה הענפה שהתחלנו בעיר, ולבנות פרויקט ייחודי. בכל שלב אמרו שאולי הפרויקטים שלנו גדולים על העיר, אבל האהבה שלנו לעיר והצמיחה שלה והאנשים שבונים את העיר ומאמינים בה מוכיחים שטירת הכרמל רק מתחדשת".

"אחרי שבנינו בעיר בתחומים שונים, הגיע עכשיו הזמן שנספק גם מקומות תעסוקה לעיר. אני רואה בעיני רוחי עוד 3 שנים מעל 5,000 איש באים לעבוד כאן, להתפרנס ולגור באזור. זה פרויקט הדגל, ושער הכניסה לטירת הכרמל. אבל הדבר החשוב לי ביותר הוא שאנחנו ממשיכים את בניית המפעל הציוני בעיר החשובה הזו", הוסיף שטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully