וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות דירות חדשות: מרכז העיר בת ים ממשיך להתחדש

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 16:27

אורון נדל"ן מדווחת על קידום פרויקט פינוי בינוי במרכז העיר בת ים, הכולל הריסה של 152 דירות ו-7 בניינים ישנים, במקומם תבנה החברה 456 דירות חדשות בבנייה מרקמית ומגדלית

הדמיה - פרויקט אורון נדל"ן במתחם הדדי בבת ים. באדיבות אורון נדל"ן,
הדמיה - פרויקט אורון נדל"ן במתחם הדדי בבת ים/באדיבות אורון נדל"ן

חברת אורון נדל"ן מודיעה היום (ג') על התקדמות בקידום פרויקט ההתחדשות העירונית שלה במרכז העיר בת ים, במתחם הרחובות הדיי, משה סנה והציפורנים. החברה בוחנת את תכנון הפרויקט במתווה שקד על פי בקשת עיריית בת ים, במטרה לקדם את אישור התב"ע.

הפרויקט, אשר במקור כלל פינוי של 96 דירות גדל, כולל כעת הריסה של 152 דירות ב-7 בניינים ישנים, כשבמקומם צפויה החברה לבנות 456 יחידות דיור חדשות. הבניה החדשה תהיה בניה מרקמית של עד 9 קומות עם שילוב של מגדלים של כ-17 קומות והקצאת שטח למבני ציבור.

הפרויקט המדובר ממוקם במרכז העיר ומהווה חלק משמעותי מתנופת ההתחדשות העירונית בעיר. המתחם נמצא בקרבה למוסדות חינוך, מבני ציבור, פארקים ומרכזי מסחר בעיר כמו גם בקרבה למחלף יוספטל המאפשר גישה נוחה ליציאה וכניסה לעיר.

גל קסטל, המשנה למנכ"ל באורון נדל"ן: "זהו פרויקט ייחודי במיקום מצוין גם מרכז עירוני וגם סמוך לכביש בינעירוני. הדיירים של המתחם ייהנו משדרוג משמעותי באיכות חייהם, כאשר את הבניינים הישנים יחליפו בניינים חדישים באופן שיעניק את סביבת המגורים הטובה ביותר לדיירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully