וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשקובסקי DAYS: ימי מכירות מיוחדים של החברה לקראת החגים

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 10:20

חברת פרשקובסקי עולה בקמפיין חדש בתקופת החגים הקרובה, ומציעה ימי מכירות מיוחדים עם מגוון הטבות בפרויקטים של החברה בערים שונות ברחבי הארץ שנמצאים בשיווק. אילו הטבות מציעה החברה?

חברת פרשקובסקי משיקה פרויקט חדש בשכונת רמת הנשיא בחיפה. הדמיה - 3dvision,
הדמיה - הפרויקט של פרשקובסקי בשכונת רמת הנשיא בחיפה/הדמיה - 3dvision

ימי פרשקובסקי: במסגרת קמפיין, חברת פרשקובסקי מכריזה כי החל מהיום (19.9) ועד יום חמישי של חול המועד סוכות (5.10) יתקיימו ימי מכירות מיוחדים, במהלכם יוצעו לרוכשים מגוון הטבות ייחודיות לרכישת דירה ממגוון הפרויקטים של החברה שנמצאים בשיווק, וביניהם: רמת הנשיא בחיפה, גן רש"ל בהרצליה, נווה דורון ברמלה, בן שמן בלוד והגדה בתל אביב.

במהלך הקמפיין, שיעלה בדיגיטל באמצעות המשרד F&F, פרשקובסקי תציע חבילת הטבות נפרדת ורלוונטית שהותאמה באופן אישי לכל פרויקט ולקהל היעד שלו, כמו: פטור ממדד עד האכלוס, תנאי תשלום נוחים 15/85, שדרוגים ייחודיים במפרטים הדירות ועוד.

חיים קראדי, מנכ"ל פרשקובסקי מניבים: "אנו שמחים לצאת בקמפיין מיוחד לחגים שיציע לרוכשי דירות פוטנציאליים הטבות אטרקטיביות בכל הפרויקטים של החברה שנמצאים בשיווק ברחבי הארץ. אני סמוך ובטוח שההטבות שאנו מציעים לצד תו התקן של האיכות הבלתי מתפשרת של פרשקובסקי שלנו יהפכו את רכישת הדירה באחד מהפרויקטים של החברה לכדאית ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully