וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 בניינים יפונו: איזו חברה נבחרה להקים 400 דירות בבת ים?

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 17:58

פרויקט ההתחדשות העירונית בבת ים כולל הקמת כ-400 דירות חדשות בשני מגדלים בני 28 קומות ושני בניינים של 8 קומות - על חשבון 134 דירות ישנות ב-11 בניינים ישנים

בניינים בבת ים. ראובן קסטרו
בניינים בבת ים/ראובן קסטרו

יוצא לדרך פרויקט פינוי בינוי נוסף בבת ים: חברת מצלאוי מדווחת היום (ב') כי נבחרה על ידי הדיירים במתחם קק"ל-הזית בעיר בת ים להקמת פרויקט פינוי בינוי גדול הכולל הקמה של 390 יחידות דיור בשני מגדלי מגורים בני 28 קומות ושני בניינים בבנייה מרקמית בגובה 8 קומות, עם קומת מסחר בקרקע ומבנה ציבור.

במסגרת הפרויקט, חברת מצלאוי תהרוס ותפנה 134 דירות קיימות במתחם, ב-11 בניינים ישנים. הפרויקט משתרע על שטח של כ-6,000 מ"ר בין הרחובות קרן קיימת לישראל, ברל כצנלסון, המעפילים והזית. תמהיל הדירות מגוון, ויכלול דירות 3,4,5 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן.

בעלי הדירות הקיימים יקבלו דירה חדשה עם תוספת בנייה של כ-18 מ"ר, מחסן, מרפסת שמש, וחנייה תת קרקעית. מלבד מגורים, הפרויקט כולל מועדון דיירים, חניון תת קרקעי עם הכנה לטעינת רכבים חשמליים לדיירי הבניין ופיתוח סביבתי. על התכנון אחראי משרד רן בלנדר אדריכלים.

בניינים בבת ים. ראובן קסטרו
בניינים בבת ים/ראובן קסטרו

בסביבת הפרויקט מוסדות חינוך, תרבות וציבור, חנויות שכונתיות וגינות ירוקות. האזור מתאפיין גם בנגישות תחבורתית גבוהה - עם יציאה לנתיבי איילון ושלל אמצעי תחבורה ציבורית, וקרבה לתחנת קוממיות של רכבת ישראל.

לדברי סמי מצלאוי, יו"ר ובעלים חברת מצלאוי, "בשעה טובה ומוצלחת פרויקט נוסף יוצא לדרך. הפרויקט הזה מצטרף לארבעה פרויקטים גדולים שאנו מקדמים בעיר - פרויקט רובע איילון עם כ-1100 יח"ד שכבר בבניה, ו-3 פרויקטים בשלבי תכנון שונים: מתחם רוטשילד בהיקף של כ-560 יח"ד, פרויקט משה סנה בהיקף של כ-400 יח"ד ופרויקט סמטת הוורדים בהיקף של כ-130 יח"ד. לאחר החגים החברה תקדם את המשך התכנון לפרויקט החדש מול המינהלת להתחדשות עירונית ואגף ההנדסה של עיריית בת ים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully