וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניסיון הרביעי: רוני צארום הצליח למכור חלק ממניותיו באספן גרופ

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 9:46

בסוף הצליח: אחרי שלושה ניסיונות כושלים שהאחרון בהם היה רק לפני חודשיים, רוני צארום, שמחזיק ב-46% מהחברה, הצליח למכור 29% מסך מניותיה בסך כולל של 261 מיליון שקל לחברת אוסטרליה ישראל

רוני צארום. באדיבות יוניסטרים,
רוני צארום/באדיבות יוניסטרים

אחרי שלושה ניסיונות כושלים, רוני צארום הצליח למכור חלק גדול ממניותיו באספן גרופ: חברת הנדל"ן המניב אספן גרופ מדווחת כי חברת אוסטרליה-ישראל, שבשליטת אנשי העסקים שלמה עקריש ואבן ניומן, חתמה על הסכם לרכישת כ-29% ממניות אספן גרופ, בתמורת כוללת של כ-261 מיליון שקל
.
על פי תנאי ההסכם, במועד החתימה תשלם הרוכשת סך של כ-25 מיליון שקל כמקדמה שיועברו לנאמן. תשלומים נוספים בסך כ-145 מיליון שקל יועברו בכפוף לתנאים מתלים, ויתר התמורה בסך כ-67 מיליון שקל תשולם עד שנה וחצי לאחר מועד התקיימות התנאים המתלים. ההסכם כולל מנגנון התאמה לתמורה ככל והרוכשת תבקש לדחות את מועד השלמת העסקה השני. את חברת אוסטרליה-ישראל ייצגו משרד עורכי הדין גורניצקי ושות' ואת אספן גרופ ייצג עו"ד ארז רוזנבוך.

"נפעל לפתח ולהשביח את נכסי החברה"

רוני צארום מסר: "אני שמח על האמון של אוסטרליה-ישראל בחברה ומשוכנע כי הרוכשים יתרמו מניסיונם הרב בתחומי הנדל"ן להמשך צמיחה והשבחת החברה. אין לי ספק כי כניסתם של המשקיעים החדשים לאספן גרופ תוביל ליצירת ערך משמעותית לחברה ובעלי מניותיה בשנים הקרובות".

אבן ניומן ושלומי עקריש מסרו: "אספן גרופ הינה חברה מצוינת עם נכסים איכותיים במיקומים אטרקטיביים. במהלך השנים הקרובות, נפעל לפתח ולהשביח את נכסי החברה, תוך בחינה מתמדת של רכישות נוספות והרחבת פעילותה העסקית של החברה, בדגש על הפעילות בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully