וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב על החיים: חברי הצוות מהשירות הצבאי התגייסו להצלת חברם

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 13:41

לפני 10 חודשים התברך מתן בתאומים יפהפיים. לצד השמחה, באותו יום הוא גם אובחן עם סרטן נדיר ואלים שהתפשט בגופו. כעת, אשתו וחבריו מהצבא נלחמים לצידו בקרב החשוב ביותר - כשטיפול חדשני נותן תקווה. הבעיה: הוא עולה 4 מיליון שקל

להציל את מתן/להציל את מתן

מתן עובד (37), אב לארבעה, תושב רחובות, לוחם לשעבר ביחידת עוקץ, נמצא כעת בקרב על חייו, וזקוק לסיוע מידי.

לפני 10 חודשים התברך מתן בתאומים יפהפיים. אבל באותו יום, חייו השתנו כאשר הוא גם אובחן בפעם השנייה עם סרטן chondrosarcoma dedifferentiated, סרטן אגרסיבי שהתפשט ברגלו השמאלית ושלח גרורה לריאה. הרופאים בישראל נתנו לו פרוגנוזה עגומה של שנתיים בלבד בשל היעדר טיפולים יעילים זמינים בארץ.

למזלו של מתן הוא לא לבד. סביבו אשתו רלה וחבריו מהשירות הצבאי, שהתגייסו שוב תוך סירוב לקבל את רוע הגזירה, הפעם לקרב על החשוב ביותר, חייו של מתן - באותה רוח הקרב שאפיינה אותם בשירותם.

לאחר בירורים חובקי עולם, מצאו תקווה בטיפול חדשני המשולב עם מחקר בארצות הברית. עלות הטיפול מגיעה לכדי 4 מיליון שקלים, סכום בלתי נתפס, מעבר להישג ידה של המשפחה.

מתן, אשתו, וחבריו המסורים מהיחידה שלא נרתעו מהאתגר, פתחו בקמפיין מימון המונים מהיר כדי לאסוף את הכספים הדרושים ולגשת לטיפול מציל החיים עד אוקטובר. הם הצליחו לגייס מעל 1.5 מיליון ששקל בשלושה ימים - אך זה לא מספיק.

כעת הם פונים לעזרת הציבור הרחב

אשתו רלה משתפת בקושי ובהתמודדות עם המחשבה והפחד שאם לא ישיגו את הסכום הנדרש, ילדיה הקטנים יישארו לבד, עם הקושי הגדול לחיות בלעדיו.

מתן מבקש: "תעזרו לי לחיות למען אשתי וילדיי, כל יום שעובר יכול להיות מאוחר, אני לא רוצה לחשוב על אפשרות שהילדים הקטנים שלי יהפכו ליתומים. כל יום שאני מחזיק את התינוקות שלי בידיים אני מרגיש עוצמות בגוף להמשיך להילחם ואני צריך את עזרתכם"

חייו של מתן תלויים בהצלחת גיוס הכספים הנדרשים בכדי לטוס לארה"ב לטיפולים בחודש אוקטובר 2023.

בואו נעזור למתן להמשיך לגדל את ילדיו:

לינק לעמוד גיוס התרומות.

לדף הפייסבוק, חפשו: "להציל את מתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully