וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק הנדל"ן מתעורר? ביקוש גבוה בהנפקת אג"ח של אפי קפיטל

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 8:50

חברת אפי קפיטל מדווחת על התעניינות גבוהה מצד הגופים המוסדיים בסדרה חדשה של אג"ח שהנפיקה: ביקוש של כ-150 מיליון שקל החברה, מתוכם החליטה לגייס 96.5 מיליון שקל. שוק הדיור חוזר לפעילות?

אפי קפיטל באשקלון. 3Ddesign,
אפי קפיטל באשקלון/3Ddesign

למרות המשבר, הבעת אמון בשוק הדיור הישראלי: חברת אפי קפיטל מדווחת כי במסגרת הנפקת סדרת אג"ח חדשה (סדרה ג') התקבלו ביקושים גבוהים של 150 מיליון שקל - כאשר נרשמה השתתפות גדולה ומכובדת של גופים מוסדיים מובילים בישראל. החברה החליטה להיענות לביקושים בגובה של 96.5 מיליון שקל.

האג"ח הינו במח"מ ל-2.9 שנים ונושא ריבית שקלית קבועה בשיעור של 8.5%. על פי נתוני החברה כפי שפורסמו, הרווח הגולמי המצטבר מכלל הפרויקטים בביצוע ותכנון עומד על כ-1.3 מיליארד שקל. לאפי קפיטל יש כיום 1,941 יחידות דיור בשיווק וביצוע לצד 25 אלף מ"ר של נכסי נדל"ן מניב.

לאחרונה פתחה החברה שיווק בשני פרויקטים חדשים בנהריה ובאשקלון. החברה מציינת שמתוך 216 יח"ד בפרויקט אפי על הפארק בנהריה היא מכרה 115 יח"ד וחתמה על 3 הצעות רכישה שאינן מחייבות וכן בפרויקט אשקלון שלב ג' מכרה 12 יח"ד וחתמה על 5 הצעות רכישה שאינן מחייבות - העודפים בגין שני פרויקטים אלה ישועבדו לטובת מחזיקי סדרה אג"ח ג'. כמו כן, החברה מציגה פרויקטים בתכנון בהיקף של כ-5,000 יח"ד וכ-138 אלף מ"ר של נכסי נדל"ן מניב, אשר מיועדים להיכנס לביצוע עד סוף שנת 2024 לפי תחזיותיה.

אפי שקדי, בעל השליטה, מנכ"ל ויו"ר אפי קפיטל. טל גבעוני,
אפי שקדי, בעל השליטה, מנכ"ל ויו"ר אפי קפיטל/טל גבעוני

אפי שקדי בעל השליטה, מנכ"ל ויו"ר אפי קפיטל מציין: "אני שמח על האמון של הגופים המוסדיים בחברה. הסכום שגייסנו יעזור לנו בהמשך הצמיחה וההתפתחות שלנו עם קידום הפרויקטים הקיימים. בשנה הקרובה אנו צפויים להתחיל ביצוע של כ-5,000 יחידות דיור ברחבי הארץ עם עשרות פרויקטים באזורי הביקוש ובפריפריה".

את ההנפקה הובילו בהצלחה דיסקונט חיתום וברק קפיטל

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully