וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוכשים על הגדר? יובלים מדווחת על מכירות שיא באור יהודה

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 15:17

קבוצת יובלים מדווחת על מכירות שיא באור יהודה: בשלושת החודשים האחרונים מכרה החברה 50 יחידות דיור בפרויקט "קיימא" הממוקם סמוך לצומת סביון, וכולל 656 יחידות דיור ב-8 מגדלים סך הכל

הדמיה של פרויקט קיימא במתחם הכלנית באור יהודה. 3dvision,
הדמיה של פרויקט קיימא במתחם הכלנית באור יהודה/3dvision

מכירות שיא באור יהודה: קבוצת יובלים הודיעה היום (ד') על מכירות שיא בפרויקט קיימא באור יהודה, לאחר שמכרה בשלושת החודשים האחרונים 50 דירות בפרויקט. הנתון בולט במיוחד לנוכח ההאטה בשוק הדיור בשנה האחרונה.

הפרויקט ממוקם במתחם הכלניות, בצמוד לצומת סביון ומתפרש על שטח כולל של כ- 6.9 דונם. במסגרת הפרויקט ייהרסו 114 יחידות דיור קיימות - כשבמקומן מקימה החברה קומפלקס של 8 מגדלים בני 17 קומות ו-656 דירות סך הכל. במפלס הרחוב תוקם קומת מסחר בהיקף של 300 מ"ר לרווחת הדיירים ותושבי השכונה. הקבלן המבצע הוא חברת תדהר, בתכנון משרד האדריכלים יסקי מור סיוון.

מרבית הדירות שנמכרו הן בשלב הראשון בפרויקט, הכולל 328 יח"ד בארבעה מגדלי מגורים ונמצא בתהליכי בניה. נכון להיום נמכרו בו 70% מיחידות הדיור. בחודשים האחרונים נמכרו בפריסייל עשרות יח"ד בשלב השני בפרויקט, והריסת המבנים הקיימים הנותרים מתוכננת עד לסוף השנה. הפרויקט כולל תמהיל מגוון של דירות כאשר 20% מהדירות הן קטנות.

כמה תעלה דירה בפרויקט?

דירת 4 חדרים של 100 מ"ר ו-12 מ"ר מרפסת בפרויקט של קבוצת יובלים תתחיל במחיר של 2.8 מיליון שקל. דירת 5.5 חדרים בשטח של 130 מ"ר ו-12 מ"ר מרפסת תתחיל במחיר של 2.965 מיליון שקל. הפרויקט כולל גם דירות קטנות בנות 3 חדרים בשטח של 77 מ"ר עם 10 מ"ר מרפסת, במחיר של החל מ-2.35 מיליון שקל.

לדברי ערן אדרי, מנהל יזמי בחברת יובלים: "אנו רואים שישנה התעוררות בשוק בחודשים האחרונים ועלייה בקצב העסקאות. הפרויקט מושך אליו מגוון של רוכשים זוגות צעירים, משפרי דיור ואף מצמצמי דיור, רובם מהסביבה וכן משקיעים מכל הארץ שמחפשים פרויקט איכותי במיקום מבוקש ובמחירים אטרקטיביים. מתחם הכלנית הוא חלק מתכנית רחבה להתחדשות עירונית רחבת היקף באור יהודה שמקדמת את העיר כולה ומושכת אוכלוסיות חדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully