וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

460 מיליון שקל: איזו חברה זכתה במכרז לביצוע עבודות בכביש 6?

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 13:58

פורסמה הזוכה במכרז לביצוע פרויקט במקטע 18 בכביש 6, בהיקף של כ-460 מיליון שקל. הפרויקט כולל סלילת נתיב נסיעה שלישי במפרדת הכביש הקיים, תוך הרחבה של 11 גשרים קיימים לאורך תוואי הפרויקט

עומס תנועה ביקנעם כביש 6 ב"יום ההתנגדות" נגד המהפכה המשפטית, 9 במרץ 2023. ליאור כרמון, אתר רשמי
עומס תנועה על כביש 6/אתר רשמי, ליאור כרמון

'סולל-בונה' מקבוצת 'שיכון ובינוי' מודיעה היום (ד') כי זכתה במכרז לביצוע פרויקט במקטע 18 בכביש 6 בהיקף של כ-460 מיליון שקל. קטע 18 נמצא בין מחלף עירון בדרום ועד מחלף עין תות בצפון, ואורכו של הקטע הוא כ-18 ק"מ לכל כיוון.

נכון להיום, קטע 18 כולל שני נתיבי נסיעה בסיסיים בכל מסלול, מפרדה מרכזית רחבה, ושוליים. במסגרת הפרויקט, תסלול חברת סולל-בונה נתיב נסיעה שלישי במפרדת הכביש הקיים תוך הרחבה של 11 גשרים קיימים לאורך תוואי הפרויקט.

ייעוד הנתיב הנוסף הינו נר"ת (נתיב רב תפוסה). כך שבתצורתו הסופית, קטע 18 יכלול שלושה נתיבים בכל מסלול (2 נתיבי בסיס + נר"ת + שוליים) ובאזור שערי הנר"ת ולצורך השתלבות לכביש, יוקם נתיב רביעי נוסף.

אסף ענבר, מנכ"ל סולל-בונה: "מדובר בפרויקט משמעותי ומורכב הנדסית המביא ליד ביטוי את היכולות ההנדסיות המתקדמות של סולל-בונה. הניסיון הרב של החברה בפרויקטים תשתיתיים מורכבים, מספק לנו את היכולת להציע הצעות תחרותיות למזמיני העבודה ובאותה העת מסייע בשמירה על רווחיות החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully