וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי מצביעים בתחרות נוף מהמנוף: איזו תמונה תזכה במקום הראשון?

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 11:50

אלפי עובדים בענף הבניין הצביעו עבור התמונה המנצחת שלהם בתחרות "נוף מהמנוף". כעת, הם והמנופאים ששלחו כ-400 תמונות, מחכים במתח רב לתוצאות שיפורסמו בקרוב ויקבעו באיזה אתר בנייה יש את הנוף היפה ביותר בישראל

תמונות המועמדות לזכייה בתחרות נוף מהמנוף. אתר התחרות - נוף מהמנוף, צילום מסך
תמונות המועמדות לזכייה בתחרות נוף מהמנוף/צילום מסך, אתר התחרות - נוף מהמנוף

זו אמנם לא תחרות "הכוכב הבא" או "רוקדים עם כוכבים", אבל גם ראשי ענף הבנייה, ביניהם, יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות, איציק מויאל, ומנכ"ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל, דוד יהלומי, לא האמינו שאלפי עובדים ישתתפו בהצבעות עבור התמונות המנצחות בתחרות "נוף מהמנוף", בהצבעה שנסגרה בימים האחרונים.

התחרות ביוזמתם של השניים החלה לפני כחודש, כאשר העובדים באתרי הבנייה מדווחים על מתח עצום בין המנופאים שהשתתפו בתחרות והעלו לדף הנחיתה שנפתח במיוחד כ-400 תמונות מרהיבות, שצולמו ממעוף המנוף, בין 100 ל- 150 מטרים. נדגיש כי בענף הבנייה עובדים כ-1,600 מנופאים בגובה רב, במנוף המכונה "עגורן צריח".

רונן דיין, מנופאי שהשתתף בתחרות משתף: "פעם ראשונה בישראל יוצאת תחרות כזאת מקסימה והכבוד שלי להשתתף בחגיגה ולשלוח תמונה ממקום העבודה שלי. כל יום אני רואה מהמנוף נופים מדהימים של נמל אשדוד, נופים שלא רואים בכל יום, וכיף לשתף אותם עם הציבור".

תמונות המועמדות לזכייה בתחרות נוף מהמנוף. אתר התחרות - נוף מהמנוף, צילום מסך
תמונות המועמדות לזכייה בתחרות נוף מהמנוף/צילום מסך, אתר התחרות - נוף מהמנוף

התחרות שמתקיימת בהובלת הסתדרות ענף הבנייה והתעשיות הנלוות והקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל תגיע לסיומה בשלב האחרון, בו יכריזו בטקס חגיגי על התמונה המנצחת. צוות השיפוט כולל את יו"ר הועדה, דוד יהלומי מנכ"ל הקרן, נציג הקרן, צבי רוט, יו"ר ועד העובדים של מפעילי העגורן, רועי ויינשטיין נציג ועד העובדים, סרגיי אפשטיין, וצלמת מקצועית, נטלי סיגאוי.

בואו נדבר תכלס, מה הפרס?

ב-20 בספטמבר, יתקיים טקס חלוקת הפרסים לשלושה המקומות הראשונים:

• המקום ראשון יזכה בסופ"ש זוגי במלון מפואר ושובר תו הזהב בשווי 1,000 שקל.

• המקום השני יזכה בשובר תו הזהב בשווי 1,000 שקל.

• המקום השלישי יזכה בשובר תו הזהב בשווי 750 שקל.

בנוסף לכך, הבוחרים שהצביעו לתמונה, שתיבחר במקום הראשון, יקבלו כפרס את התמונה על קנבס לתלייה בתוך המנוף או במקום אחר שיבחרו בו.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully