וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסחר, תעסוקה ומגורים: מגדל בן 40 קומות נוסף יוקם בבורסה

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 10:17

במסגרת עסקת קומבינציה: מגדל רב קומות נוסף יוצא לדרך במתחם הבורסה ברמת גן. במסגרת העסקה, במקום הבניינים הישנים יקימו קבוצת סופרין וקבוצת ולור ביירון מגדל הכולל מסחר, משרדים ומגורים בשטח כולל של כ-38 אלף מ"ר

מגדל מגורים, משרדים ומסחר בבורסה. הדמיה - משה צור אדריכלים,
מגדל מגורים, משרדים ומסחר בבורסה/הדמיה - משה צור אדריכלים

מתחם הבורסה ברמת גן ממשיך להתחדש: קבוצת סופרין מדווחת כי חתמה על עסקה משותפת עם קבוצת ולור ביירון לקידום וייזום פרויקט התחדשות עירונית בשימושים מעורבים של מסחר, תעסוקה ומגורים במתחם הבורסה. זאת, בדרך של גיבוש עסקת קומבינציה מול בעלי הזכויות במבני המשרדים הישנים, הכוללים 4-6 קומות על שטח של כשני דונם ברחוב שוהם הממוקם במתחם.

על פי העסקה, במקום הבניינים הישנים, מתכננות היזמיות לקדם תב"ע (תוכנית בניין עיר) להקמת מגדל בן 40 קומות בשטח כולל של כ-38 אלף מ"ר, בהתאם למדיניות עיריית רמת גן להתחדשות והעצמת הזכויות במתחם הבורסה.

הפרויקט ממוקם בכניסה המערבית לאזור התעסוקה, בסמוך לגשר מודעי, ובקרבתו מצויה מערכת תחבורה עתירת נוסעים, הכוללת את תחנת הרכבת הכבדה סבידור, הקו האדום של הרכבת הקלה העובר בסמיכות והחל לפעול לאחרונה, הקו הירוק המתוכנן של הרכבת הקלה וקו המטרו העתידי M1.

"המתחם נהנה מתפוסה של למעלה מ-99% במגדלי יוקרה"

על פי הדיווח, מדובר בעסקה במסגרתה שותפים הצדדים באופן שווה. קבוצת סופרין תספק שירותי ניהול הנדסי לפרויקט תמורת 2.5% מעלויות הבנייה, ואילו חברת ולור ביירון תנהל את תהליך הייזום מול בעלי הזכויות במקרקעין, ותהיה זכאית לתמורה של 2.5% מעלויות הבנייה הישירות של הפרויקט. את הצדדים ייצגו בעסקה עוה"ד שלום סימון ויונתן טיסונה ממשרד פישר.

לדברי צחי סופרין, בעל שליטה וסגן יו"ר דירקטוריון בקבוצה, "אזור הבורסה הוא אזור בעל ביקוש גבוה לשטחי משרדים. על אף התקופה המאתגרת של השוק, נראה כי המתחם נהנה מתפוסה של למעלה מ-99% במגדלי יוקרה, לפי דוח קבוצת שירותי הנדל"ן נת"מ לחציון הראשון 2023. זאת, בעיקר בזכות היותו אחד מאזורי התעסוקה הכי נגישים בארץ. מתחם הבורסה נמצא צמוד למרכזי התעסוקה העיקריים של תל אביב, אך המחירים בו נמוכים יותר; ומאידך נמצא על נתיבי הגישה המרכזיים בישראל - נתיבי איילון, רכבת ישראל והקו האדום של הרכבת הקלה העובר בכניסה הדרומית לבורסה".

דודי קפלן, שותף ומנכ"ל בחברת ולור ביירון, הוסיף כי "פרויקט שוהם הוא בעל חשיבות רבה, שכן הוא מהווה את שער הכניסה המערבי למתחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully