וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם שנייה ברציפות: דני הורנשטיין נבחר ליו"ר הסתדרות ההנדסאים

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 9:44

צירי ועידת ההנדסאים והטכנאים בחרו אתמול בפעם השנייה ברציפות את דני הורנשטיין לתפקיד יו"ר הסתדרות ההנדסאים בישראל. מדובר בגוף המאגד בתוכו אלפים מקרב הנדסאי הבניין הפועלים בשדרת הביצוע של ענף הנדל"ן

דני הורנשטיין נואם. מנדי טויטו,
דני הורנשטיין נואם/מנדי טויטו

במסגרת בחירות פנימיות שהתקיימו אתמול, צירי ועידת ההנדסאים והטכנאים בחרו אתמול (ד') בפעם השנייה ברציפות את דני הורנשטיין לתפקיד יו"ר הסתדרות ההנדסאים והטכנאים בישראל. מדובר בגוף המאגד בתוכו אלפים מקרב הנדסאי הבניין הפועלים בשדרת הביצוע של ענף הנדל"ן.

בנאום שנשא אמש הורנשטיין, במסגרת הועידה התשיעית של הסתדרות ההנדסאים, אמר: "בישראל, כמו בכל העולם, הנדסאים וטכנאים מהווים את בסיס הפירמידה של כלכלות מוטות טכנולוגיה והם הערובה למשק משגשג בכל התחומים".

הורנשטיין הוסיף: "הסתדרות ההנדסאים בראשותי תמשיך להוביל שינוי מהותי, שתכליתו לשפר את מעמדם של ההנדסאים והטכנאים, באמצעות הגנה על מעמדם המקצועי של ההנדסאים, שיפור שכרם ותנאי העסקתם, שימור וקידום ייצוגם האוטונומי, הוספת שירותים נוספים לקידום רווחתם של ההנדסאים והטכנאים והבטחת הכשרה נאותה במכללות הטכנולוגיות".

מנהל עבודה משגיח על פועלים בתוך אתר בנייה. ShutterStock
"ההנדסאים הם בסיס הפירמידה של הכלכלה הישראלית״/ShutterStock

הורנשטיין הזכיר גם בנאומו את את החלטת הסתדרות ההנדסאים להקים את פרויקט "בית ההנדסאי", בניין משרדים ייחודי במתחם בסר בבני ברק, המאגד את כלל יחידות הסמך של הסתדרות ההנדסאים: אגודת בית ההנדסאי, העמותה לקידום ההנדסאי, מועדון הוט, קופת הגמל, קרן ההשתלמות, קרן ידע, מכללת אתגר והנדסאים תל אביב. השלמת המהלך הביאה לאיחוד תחת קורת גג אחד את כל גופי השירות למען ההנדסאים והגבירה את שיתוף הפעולה בין היחידות השונות לטובת פיתוח שירותים חדשים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully