וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל הבית השתגע? מבצעי הקבלנים לרגל החג (והריבית)

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 11:01

לאחרונה, ובמיוחד לקראת תקופת החגים הידועה כתקופה בזבזנית, יוצאים הקבלנים במבצעים יצירתיים שנועדו לעורר את שוק הדיור הרדום, ולא ניתמם - גם לעזור לעצמם בעלויות המימון שהמריאו בשנה האחרונה. האם זו הזדמנות נדירה לרכוש דירה חדשה בהנחה?

שוק הדיור בישראל. ראובן קסטרו
בעל הבית השתגע?/ראובן קסטרו

איך שלא נסתכל על זה - בחודשים האחרונים שוק הדיור נמצא בקיפאון. הקונים לא קונים, הבונים לא בונים, ואלו שכן בונים - לא מוכרים. על פי נתונים שפורסמו השבוע על ידי הכלכלן הראשי באוצר, מכירות הקבלנים בחודש יולי האחרון הסתכמו ב-2,500 דירות בלבד, ירידה של 12% בהשוואה לחודש יוני שקדם לו, ושל 15% בהשוואה לחודש יולי אשתקד. נתונים אלו מתווספים לירידה של עשרות אחוזים מתחילת השנה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

בהחלט תמונה לא מעודדת עבור הקבלנים, כשפחות ופחות דירות נמכרות על הנייר, הזמן הממוצע שדירות חדשות נותרות "על המדף" ממשיך להתארך - ועלויות המימון ממשיכות להמריא ממריאות בהתאם לריבית בנק ישראל.

אז מה הקבלנים עושים? מבינים שעליהם להיות יצירתיים כדי לגרום לרוכשים לרדת מהגדר - היישר לפרויקטים שלהם. הם לא יספרו לכם שהם מורידים במחיר, אבל הם יתנו לכם מזגן או מחסן במתנה ואפילו מטבח, פטור ממדד תשומות הבניה, או מבצעי 20/80 - שלמו 20% עכשיו ואת היתרה בעוד שנתיים. יש גם כאלו שיתנו לכם לשלם 10% או 5% עכשיו - והיתר בכניסה לדירה.

זוג הורים עם ילדה בדירה חדשה. ShutterStock
האם זו הזדמנות נדירה לרכוש דירה חדשה בהנחה?/ShutterStock

האם אכן מדובר בהזדמנות חד פעמית שצריך לנצל? אין לזה תשובה חד משמעית, ובעולם של ימינו, ככל הידוע לנו, אין נביאים - אך אם מסתכלים לטווח הרחוק, הנתונים מצביעים על כדאיות ברכישה וניצול הזדמנויות. אם לא היום, אז מחר, או בעוד חצי שנה. אין לחץ, המחיר לא יזנק פתאום והמבצעים כנראה ימשיכו ואף יתגברו. עם זאת, שימו לב כי אתם לא תהיו אלו שרצו לקנות בהזדמנות הטובה ביותר, וכעת בוכים על חלב שנשפך. היינו בסרט הזה בתקופת הקורונה, והוא כנראה יחזור על עצמו גם הפעם.

מחפשים מתנה לחג? ריכזנו עבורכם את המבצעים החדשים:

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

תבחרו את ההנחה המועדפת עליכם

חברת "שתית" יוצאת בהטבה מיוחדת לקראת החגים, המאפשרת ללקוחות לבחור את המסלול המתאים להם ביותר לתשלום.

החברה מציעה ארבעה מסלולים לדיירים לבחירה:
1. הלוואת קבלן 1,000,000 שקל ללא ריבית והצמדה.
2. פטור מהצמדת ריבית ומדד עד למסירה.
3. מסלול הנחה מדורג.
4. 15% תשלום בחוזה, והיתרה במסירה.

ההטבה תקפה בפרויקטים של החברה בחיפה, טבעון וקריית ביאליק.

הפרויקט של שתית בקרית ביאליק יוצא לדרך. הדמיה - איבולב מדיה,
הדמיה - פרויקט שתית בשדרה קרית ביאליק/הדמיה - איבולב מדיה

ריבית קבועה בטעם של פעם

חברת גיא & דורון לוי מציעה לרוכשי דירות בפרויקטים השונים משכנתא בריבית קבועה של 2.99% ל-25 שנה, ללא הצמדה, זאת עד ל-40% מערך הדירה ועד 1.7 מיליון שקל. המבצע נערך באמצעות בנק לאומי למשכנתאות ומוגבל לכמות דירות ארצית. לפי הערכות החברה, ההטבה לכל לקוח נאמדת בחיסכון של מאות אלפי שקלים.

המבצע רלוונטי לכלל אתרי החברה, אשר משווקת בימים אלה מאות רבות של דירות בפרויקטים בולטים ומובילים, בין היתר בנתניה, פתח תקווה, רעננה, ראש העין, באר יעקב וירושלים.

הדמיה פרויקט Kenko רעננה של גיא ודורון לוי. viewpoint,
הדמיה פרויקט Kenko רעננה של גיא ודורון לוי/viewpoint

הנחה של רבע מיליון, פטור מהצמדה למדד ותנאי מימון 20/80

בפרויקט 'זיתוני פארק הים' בשכונת פארק הים בבת ים ניתן לרכוש בהנחה של 250 אלף שקל דירת 5 חדרים בבניין הראשון, עם פטור מהצמדה למדד, תנאי מימון של 80/20.

על הפרויקט: בראש שדרת המגדלים בשכונת פארק הים בבת ים, נבנים כיום 2 מגדלי מגורים של חברת זיתוני, אשר מעצם מיקומם צופים לפארק ולחוף ימה של בת ים. 2 מגדלי המגורים יתנשאו ל-29 קומות ויכללו 113 יחידות דיור. תמהיל הדירות כולל דירות 4-5 חדרים. צפי לאכלוס בשנת 2024.

הדמיה: פרויקט Sea&Park בשכונת פארק הים בבת-ים. VIEW POINT,
הדמיה - זיתוני פארק הים בבת ים/VIEW POINT

עד 500 אלף שקל הנחה להייטקיסטים

חברת הנדל"ן גשם החזקות, בשיתוף מועדון "הייטקזון", מכריזה על מבצע דיור ארצי חד פעמי. במסגרת המבצע יוצעו מאות יחידות דיור לעמיתי מועדון "הייטקזון" ובני משפחותיהם מדרגה ראשונה, בהנחות של עד 17%, המתבטאות במאות אלפי שקלים.

המבצע מתייחס לשבעה פרויקטים שונים של החברה ברחבי הארץ: נהריה, חיפה, עתלית, ג'סר א זרקא וחדרה. מדובר בשיתוף פעולה ראשון של חברת "גשם החזקות" עם מועדון "הייטקזון". על פי התנאים, ההרשמה פתוחה עד לתאריך ה-17/09/2023 ומוגבלת ל-500 נרשמים ראשונים לכל פרויקט.

גשם החזקות. יח"צ,
הדמיה - הפרויקט של גשם החזקות בגס'ר א זרקה/יח"צ

5% במעמד החתימה - היתרה בקבלת המפתח

קבוצת סופרין, קבוצת וייס, ריבוע הכחול נדל"ן, GF נדל"ן ובולטהאופ יוצאים במבצע באחד מפרויקטי המגורים המרכזיים בתל אביב, &EAST
החברות, בשיתוף עם לאומי למשכנתאות, מציעות לשלם 5% בלבד ממחיר הדירה במעמד חתימת החוזה ואת יתרת הסכום בקבלת המפתח. מתוך יתרת התשלום, 15% משולמים באמצעות הלוואה כנגד משכנתה לטובת הבנק, ללא ריבית וללא הצמדה.

הפרויקט, שעלותו מוערכת בכ-1.4 מיליארד שקל, משתרע על פני 6.5 דונם בעבר המזרחי של נתיבי איילון. המתחם כולל שני מגדלים שיתנשאו לגובה של 40 ו-33 קומות. בפרויקט נותרו לשיווק עוד כ-90 דירות, הכוללות 3, 4 ו-5 חדרים במחירים של החל מ- 4 מיליון שקל לדירת 3 חדרים.

EAST&  של סופרין, וייס, הריבוע הכחול , GF נדלן ובולטהאופ. viewpoint,
הדמיה - פרויקט &EAST/viewpoint

הלוואה של 1.5 מיליון שקל ללא ריבית והצמדה, תנאי מימון 10/90

בפרויקט ויצמן פנקס, שמקימות החברות צמח המרמן ורוזיו בתל אביב, מציעות החברות לרוכשים הלוואת קבלן בסך 1.5 מיליון שקל ותנאי מימון של 90/10, כשהיתרה תשולם במסירת הדירה.

פרויקט ויצמן פנקס הוא פרויקט התחדשות עירונית. הפרויקט ממוקם בצפון תל אביב, בסמוך לכיכר המדינה ולפארק הירקון. הפרויקט כולל 73 יח"ד ב-3 בנייני מגורים ונמצא בשלבי ביצוע מתקדמים. תמהיל הדירות מגוון - דירות 3-5 חדרים עם מרפסות ופנטהאוזים. המחיר לדירת 3 חדרים הינו החל מ-4,890,000 שקל.

פרויקט ויצמן פנקס של צמח המרמן ורוזיו בתל אביב. סטודיו 84,
פרויקט ויצמן פנקס של צמח המרמן ורוזיו בתל אביב/סטודיו 84

הלוואה של 500 אלף שקל ללא ריבית והצמדה, תנאי מימון 10/90

בפרויקט מצפה רנה, שמקימה חברת צמח המרמן בלוד, מציעה החברה לרוכשים הלוואת קבלן בסך 500,000 שקל ללא ריבית והצמדה, ותנאי מימון של 90/10, כשהיתרה תשולם במסירת הדירה. החברה מציעה דירות מרווחות, בנות 3-6 חדרים, עם מרפסות, במחיר של החל מ- 1,920,000 שקל.

מצפה רנה הוא מתחם קהילתי חדש בלב העיר. החברה תבנה 360 יחידות דיור ב-8 בניינים בני 9 קומות ומגדל מגורים בן 22 קומות, לצד שטחי מסחר בקומות הקרקע. הפרויקט יכלול גם מועדון דיירים פרטי בכל בניין, גינות וריאות ירוקות בין הבניינים. צמח המרמן היא גם יזמית הפרויקט וגם הקבלן המבצע.

פרויקט מגורים חדש במצפה רנה בלוד. ארקאפקט,
הדמיה - פרויקט מצפה רנה בלוד/ארקאפקט

הטבת תשלום של 20/80 ללא הצמדה למדד תשומות הבניה

קבוצת סופרין, יחד עם קבוצת ויס וחברת ויתקין פרי יוצאות בהטבת תשלום של 20/80 ללא הצמדה למדד תשומות הבניה בפרויקט אותו הן בונות ומשווקות בימים אלה בשכונת בבלי בתל אביב. המשמעות היא שמי שרוכש דירה בפרויקט משלם 20% ממחיר הדירה במעמד חתימת החוזה ואת 80% הנותרים מעלות הדירה הוא משלם רק במועד קבלת המפתח. יתרת התשלום לא צמודה או מושפעת מהמדד, שעלה משמעותית בשנים האחרונות ומשפיע על מחיר הדירה.

מדובר בפרויקט תמ"א 38/2 שבנייתו כבר החלה ברחוב בבלי 47 בתל אביב, וכולל 27 דירות חדשות בבניין בוטיק בן 8 קומות.

הדמיה - פרויקט בבלי 47 בצפון תל אביב. 3dvision,
הדמיה - פרויקט בבלי 47 בצפון תל אביב/3dvision

הנחה של 50 אלף ממחיר השוק על דירות 5 חדרים

חברת אורון נדל"ן יוצאת במבצע לרגל החגים בפרויקט NEW CONCEPT אור יהודה בשכונת "בית בפארק". במסגרת המבצע תיתן הנחה של 50,000 שקל על דירות 5 חדרים ומעלה.

הפרויקט כולל 7 בנייני מגורים, חלקם בני 5 קומות וחלקם בני 11 קומות, הכוללים 245 יחידות דיור סך הכל. תמהיל הפרויקט כולל דירות 2, 3, 4 5, 5.5 ו-6 חדרים בתכנון ייחודי, לצד דירות גן ופנטהאוזים.

הדמיה - פרויקט New concept של אורון נדל"ן באור יהודה. אורון נדל"ן,
הדמיה - פרויקט New concept של אורון נדל"ן באור יהודה/אורון נדל"ן

הנחה של עד 200 אלף שקל

חברת אפגד יוצאת במבצע מיוחד לראש השנה בפרויקט "אפגד באגמים" באשקלון.

לדוגמה, דירת פנטהאוז תימכר ב-2.6 מיליון שקל במקום 2.8 מיליון שקל; דירת גן ב-2.66 מיליון שקל במקום 2.81 מיליון שקל; דירת 3 חדרים ב-1.59 מיליון שקל במקום 1.7 מיליון שקל.

הדמיה - פרויקט אפגד באגמים. n-trace,
הדמיה - פרויקט אפגד באגמים/n-trace
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully