וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו חברת נדל"ן מציעה אג"ח בריבית קבועה של 7 אחוז?

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 10:42

חברת ההתחדשות העירונית שהוקמה בתחילת השנה הנוכחית ומתפתחת בקצב שיא דיווחה הבוקר לבורסה שתגייס 51 מיליון שקל אג"ח להמרה בריבית קבועה של 7%. ניתנה התחייבות מוקדמת מגופים מוסדיים

השקעה פיננסית בנדל"ן. ShutterStock
51 מיליון שקל אג"ח להמרה בריבית קבועה של 7%/ShutterStock

גפן מגורים והתחדשות, שבשליטת צחי אבו, מדווחת הבוקר (ג') לבורסה כי שתגייס 51 מיליון שקל אג"ח להמרה בריבית קבועה של 7%. הגיוס נועד לטובת השקעות אשר נדרשות בפרויקטים הקיימים, ולטובת המשך הפיתוח העסקי של החברה. לדברי החברה, ניתנה התחייבות מוקדמת מגופים מוסדיים ביניהם חברות ביטוח, בתי השקעות, ומנהלי תיקים.

תשעה חודשים בלבד עברו מאז רכש איש העסקים צחי אבו את השליטה בחברת הקנאביס הרפואי קאנומד והסב אותה לחברת התחדשות עירונית שזכתה לשם גפן מגורים והתחדשות. פחות משנה לאחר הקמתה, כאמור, החברה מדווחת על התפתחות משמעותית. במצגת אשר הועברה לאחרונה לשוק ההון הציגה גפן שברשותה כבר 22 פרויקטים בפריסה ארצית עם פוטנציאל של מעל ל 7,000 דירות. חלק מהפרויקטים אמורים לצאת לביצוע ב-3 שנים הקרובות, ואמורים להניב רווחים של כ 215 מיליון שקל מתוכם חלקה של החברה כ 109 מיליון שקל).

צחי אבו, מנכ״ל ובעל השליטה בארי נדל״ן. יח"צ,
צחי אבו, מנכ״ל ובעל השליטה בארי נדל״ן/יח"צ

מטעם בעל השליטה מר צחי אבו נמסר: "אנחנו מודים למוסדיים אשר נתנו אמון בחברה, ובפוטנציאל הגלום בה. אנחנו מאמינים שבשנים הבאות נראה את הבשלת הפירות של הפעילות העסקית הנוכחית, נצרף פעילות נוספת לחברה, ונהפוך את גפן לחברה משמעותית בתחום של התחדשות עירונית".

מנכ"ל גפן מגורים והתחדשות משה קורן: "הגיוס נועד על מנת לתמוך בפעילות הקיימת בחברה, ועל מנת להמשיך בפיתוח העסקי. אנחנו מזהים כבר תקופה ארוכה מצוקת אשראי אצל לא מעט יזמים פרטיים בתחום, חלקם עם פרויקטים טובים להפעלה, ואנחנו נערכים עם הכסף גם לטובת שותפויות ועסקאות נוספות".

"לצערנו המדינה לא נתנה פתרון אמיתי לחוסר ההיצע של דירות, ואנחנו צופים שבהמשך עם ירידת הריבית נראה שוב התפרצות של ביקושים לדירות. גפן מכוונת את הפעילות העסקית שלה למועד זה על מנת שיהיה ברשותה כמות גדולה של דירות זמינות למכירה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully