וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדל"ן אחר: יוזמה מרגשת תאתר נכסים מתאימים לאנשים עם מוגבלויות

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 13:49

במסגרת שיתוף פעולה מיוחד בין עיריית מודיעין, לשכת מתווכי הנדל"ן ועמותות הפועלות בעיר, יאותרו נכסים המתאימים למגורים עבור אוכלוסייה עם צרכים מיוחדים, במטרה להנגיש לבעלי דירות את החשיבות של שילוב אנשים עם מוגבלות בקהילה

נכה בכיסא גלגלים. ShutterStock
יוזמה מרגשת תאתר נכסים מתאימים לאנשים עם מוגבלויות/ShutterStock

במסגרת שיתוף פעולה מיוחד בין עיריית מודיעין-מכבים-רעות ולשכת מתווכי הנדל"ן - בקידומם של המשנה לראש העיר, עמיעד טאוב, ויו"ר לשכת מתווכי הנדל"ן בעיר, גיל חן - מתגבשת לה יוזמה מרגשת בימים אלו שתסייע לעמותות הפועלות בעיר עבור אנשים עם מוגבלויות (יוזמה, ניצן, גוונים ושק"ל) באיתור נכסים המתאימים לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים.

מטרת היוזמה, להנגיש לבעלי דירות את החשיבות של שילוב אנשים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים בקהילה, לקדם שכנות טובה ולעודד אותם לסובלנות והכלה לאוכלוסייה זו. כחלק מהיוזמה, מתווכים יאתרו נכסים מתאימים, תוך שיח פתוח עם השכנים ובעלי הדירות בעיר.

עמיעד טאוב וגיל חן. דוברות מחוברים למודיעין,
עמיעד טאוב וגיל חן/דוברות מחוברים למודיעין

עמיעד טאוב: "חברה סובלנית היא חברה פתוחה, רגועה ויציבה. רבים היתרונות בשילוב אנשים עם מוגבלות בקהילה, מאשר חסרונות. האדם עם המוגבלות מרגיש שייך, הביטחון העצמי שלו עולה והוא מאושר יותר, בעוד שהשכנים שלו זוכים במתנת ההכלה והקבלה של האחר והשונה. זה שיח שצריך להתקיים בכל הערים ואנחנו כאן להיות חלוצים ולהראות שאפשר לקדם את החיבור בין האוכלוסיות למען חברה בריאה ומוצלחת יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully