וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות משמעותית בתכנית להקמת 500 דירות בצפון תל אביב

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 10:49

לאחר שהתקבל היתר חפירה ודיפון, יוצר לדרך השלב הראשון של פרויקט הענק על מתחם איינשטיין 35 בצפון תל אביב, הכולל הקמת מגדל מגורים בן 33 קומות, שני בניינים בני 14 קומות כ"א, ובהם 300 דירות סה"כ ו-9,000 מ"ר של מסחר

הדמיה של פרויקט איינשטיין 33. באדיבות קבוצת חג'ג',
הדמיה של פרויקט איינשטיין 33/באדיבות קבוצת חג'ג'

השלב הראשון בהקמת 500 דירות חדשות בצפון תל אביב יוצא לדרך: קבוצת חג'ג' מדווחת לבורסה על קבלת החלטת ועדה להיתר חפירה ודיפון בפרויקט שלה ברחוב איינשטיין 35 בתל אביב.

מיד לאחר קבלת היתר הבנייה מהעירייה, יחלו העבודות על הקרקע במתחם הממוקם בחלק המערבי ביותר של רחוב איינשטיין ובמרחק נגיעה מהים, שם יוקם בשלב הראשון מגדל ושני בניינים מרקמיים עם 300 יחידות דיור סה"כ, ו-9,000 מ"ר של מסחר ומבנה ציבור.

זאת, כחלק מהקומפלקס הגדול של קבוצת חג'ג' שעתיד להיבנות ברחוב, וכולל מגדל ושני בניינים מרקמיים נוספים באיינשטיין 33, עם עוד 200 יחידות דיור, כך ששני הפרויקטים הללו יכללו בסה"כ 500 יחידות דיור ו-13,500 מ"ר למסחר.

במגדל שצפוי להיבנות באיינשטיין 35 צפוי מבחר של דירות בגדלים של 2 חדרים, 3 ו-4 חדרים. מחירי הדירות הקטנות יחלו במחיר של 3.155 מיליון שקל.

כיכר המדינה וצפון תל אביב במראה מהאוויר. ShutterStock
כיכר המדינה וצפון תל אביב במראה מהאוויר/ShutterStock

במרכזו של הפרויקט תוקם שדרת קניות יוקרתית, שתיבנה במתחם ענק המשתרע בין הרחובות לוי אשכול לאבן גבירול. הדיירים בו, שיגורו במרחק קצר מאוד מחוף הים של תל-אביב, יגורו גם במרחק הליכה קצר ממוקדי בילוי וקניות. כמו כן, במרחק קצר מהפרויקט ניתן למצוא מגוון מוסדות חינוך איכותיים, ומבחר גדול מאוד של אפשרויות ספורט וכושר.

הפרויקט תוכנן על ידי אדר' פרופסור משה צור, המוכר בזכות המתחמים היוקרתיים שתיכנן. בהמשך לפתיחתו החודש של הקו האדום של הרכבת הקלה, התוואי הירוק של הרכבת הקלה יעבור סמוך לפרויקט ויאפשר גישה נוחה ומהירה לכל חלקי העיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"נתחיל בקרוב בבניית יותר מ-1,000 יחידות דיור חדשות בתל אביב"

תמיר אמר, מנכ"ל קבוצת חג'ג': "הצעד הזה הוא חלק ממהלך רחב ההיקף שאנו מתחילים בחמישה פרויקטים: הפרויקט הכפול ברחוב איינשטיין שבו יוקמו מגדלים ובניינים מרקמיים כחלק ממתחם הכולל יותר מ-500 יחידות דיור, master piece Bavli ב-בבלי, שם יוקם מגדל הכולל 247 יחידות דיור, שד"ל שם יוקם פרויקט יוקרתי המשלב 320 חדרי מלון ו-120 יחידות דיור, ומתחם סהרון ביפו בו יתווספו עוד 123 יחידות דיור".

"בחרנו את הנקודה הזאת כזמן הנכון מבחינתנו לעבור משלב קידום הפרויקטים לשלב ההשקה והעליה לקרקע ב-5 מיזמים במקביל, ולכן נתחיל בקרוב בבניית יותר מ-1,000 יחידות דיור חדשות, הנחשב כהיקף הגדול ביותר המוצע על ידנו במקביל מאז הקמת הקבוצה. בתוך מספר חודשים אנחנו מתחילים לבנות 1,000 יחידות דיור חדשות באזורי הפריים לוקשיין בתל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully