וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיר היקרה בעולם: כמה הייתם משלמים על דירת 2 חדרים בלב תל אביב?

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 13:48

מדברים על האטה? בחודשים האחרונים נמכרו 7 דירות קטנות של שני חדרים בפרויקט אלנבי 100 בתל אביב, עם מרפסת וחניה פרטית, במחיר ממוצע המשקף כ-95 אלף שקל למ"ר, הנחשב גבוה גם ביחס לעיר היקרה בעולם

הדמיה - פרויקט אלנבי 100 בתל אביב. 3dvision,
הדמיה - פרויקט אלנבי 100 בתל אביב/3dvision

חברת יובלים סיטי בוי, יזמית פרויקט אלנבי 100 בתל אביב ,הודיעה היום (ה') כי מכרה 7 דירות בפרויקט בשלושת החודשים האחרונים בהיקף של כ-31 מיליון שקל, ממוצע של כ-4.5 מיליון שקל לדירה, המשקף מחיר של כ-90-95 אלף שקל למ"ר.

הדירות שנמכרו הן כולן דירות בנות 2 חדרים בשטח ממוצע של כ-50 מ"ר וכוללות מרפסות של כ-13 מ"ר וחניה פרטית קרקעית. העסקאות בולטות במיוחד על רקע ההאטה בשוק הדיור, ובפרט בתל אביב ובאזורי הביקוש המובהקים והיקרים.

המבנה ממוקם בפריים לוקיישן במרכז תל אביב, באזור שנמצא בעיצומו של תהליך התחדשות, כאשר החלו לאחרונה העבודות ברחוב אלנבי שעתיד להפוך למדרחוב, יכלול תחנות של הקו הסגול של הרכבת הקלה, ונמצא במרחק הליכה ממרכזי הפנאי והתרבות של העיר.

כמו כן, יש לציין כי בנוסף למיקום הייחודי, הדירות מאובזרות במפרט פרמיום הכולל בין היתר במטבחים אינטגרליים ומוצרי חשמל של מותגי יוקרה, ריצוף פרקט תלת שכבתי, בית חכם אלחוטי ושדרוגים נוספים.

בניינים בתל אביב. ראובן קסטרו
תל אביב: העיר היקרה בעולם/ראובן קסטרו

פרויקט ONE HUNDRED ממוקם בפינת אלנבי 100 פינת מונטפיורי (ליד בית הכנסת הגדול), בין נווה צדק לשדרות רוטשילד, וכולל בניין בוטיק בן 6 קומות למגורים וקומת מסחר במפלס הרחוב בהיקף של כ-200 מ"ר. הבניין נבנה במקומו של בניין ישן שנהרס ונקנה על ידי הקבוצה בתמורה ל-25 מיליון שקל ב-2016. בצמוד אליו מקימות החברות בניין משרדים בן 7 קומות. הפרויקט החדש תוכנן על ידי האדריכל גידי בר אוריין ונמצא בתהליכי בניה.

לדברי רועי דהן, מנהל המכירות של קבוצות הנדל"ן יובלים-סיטי בוי, "אנו מזהים התעוררות משמעותית בשוק בחודשים האחרונים ויש ביקוש גבוה במיוחד לדירות קטנות ואיכותיות בפריים לוקיישן. קהל הרוכשים מגוון וכולל משפרי דיור, מצמצמי דיור וגם משקיעים מישראל ומחו"ל שמזהים הזדמנות לנוכח הקיפאון במחירי הנדל"ן בשוק ורוצים להנות ממה שיש לעיר להציע. רחוב אלנבי הוא אחד האזורים הנחשקים ביותר בתל אביב, לאור הקרבה לאזורי הבילוי, התרבות והקולינריה של העיר, והפרויקט החדש מציע לדייריו איכות חיים אורבנית מהשורה הראשונה במרכז העיר, בדירות מעוצבות ברמת גימור גבוהה במיוחד וחניה פרטית בטאבו לכל דירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully