וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לומדים מרחוק, במשותף: איפה נפתח הקמפוס המתקדם בישראל?

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 7:52

בהשקעה של למעלה ממיליון דולר, נפתח לאחרונה הקמפוס החדש של האוניברסיטה הפתוחה, המיועד להוות מקום בו סטודנטים יוכלו ללמוד מרחוק באופן משותף, לבלות, ליצור חיבורים וקשרים עם סטודנטים אחרים ואנשי סגל

הקמפוס החדש של האוניברסיטה הפתוחה. תום פורת,
הקמפוס החדש של האוניברסיטה הפתוחה/תום פורת

האוניברסיטה הפתוחה מודיעה היום (ד') על פתיחתו של קמפוס חדש ומתקדם בהשקעה של למעלה ממיליון דולר. הקמפוס החדש ממוקם ברובע החדשנות בבאר שבע, בבניין G7 הנמצא בסמיכות לתחנת הרכבת ולצד משרדיהן של חברות היי-טק, טכנולוגיה ואבטחת סייבר מהארץ ומהעולם. הקמפוס מיועד להוות מקום מפגש, היכרות ולמידה משותפת לסטודנטים וסגל מהאזור.

במשך שנים נחשבה האוניברסיטה הפתוחה למוסד הלימודי הראשון שאפשר לימודים מהבית - בין אם בהתכתבות לפני עשורים ובין אם בזום בעשור האחרון, מה שמאפשר גמישות והנגשה של הלימודים לכלל האוכלוסייה. הקורונה דחקה במוסדות לימוד נוספים לחזק יכולת זו - ואכן, כלל המוסדות האקדמיים פיתחו יכולות גבוהות של לימוד מרחוק שנשתמרו גם לאחר שהסתיימה המגפה.

יחד עם זאת, אחד הלקחים שהופקו בעקבות מגפת הקורונה, היה שגם כאשר לומדים מהבית, הסטודנטים והסטודנטיות צריכים "דשא", מקום בו יוכלו ללמוד בדרכים שונות, לבלות, ליצור חיבורים וקשרים, עם סטודנטים אחרים, מרצים וכן גם מקומות עבודה.

הקמפוס החדש של האוניברסיטה הפתוחה. תום פורת,
הקמפוס החדש של האוניברסיטה הפתוחה/תום פורת

הקמפוס החדש, שבנייתו לוותה על ידי אדריכלית פדגוגית, מיועד לתת מענה לסוגיה - הוא מאפשר למידה מודולרית, במרחבי לימוד חדשניים, שמותאמים לכלל האוכלוסייה. עיצוב הפנים של הקמפוס נעשה בידי חגית אזוט, בשיתוף אדריכלית פדגוגית ד"ר ענת מור-אבי. הקמפוס שוכן בבניין משרדים חדש הבנוי בטכנולוגיות מתקדמות ירוקות, וממוקם באזור שוקק חיים ומתפתח בסמוך לתחנת הרכבת באר שבע צפון/אוניברסיטה ולתחבורה ציבורית נוחה.

המהלך צפוי לתרום לחיזוק שיתופי הפעולה והממשקים עם האקוסיסטם המקומי - התעשייה, הקהילה המקומית והיחידות הטכנולוגיות של צה"ל הממוקמות בדרומה של המדינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הקמפוס החדש של האוניברסיטה הפתוחה. תום פורת,
הקמפוס החדש של האוניברסיטה הפתוחה/תום פורת

רות שהם, מנכ"לית האוניברסיטה הפתוחה: "הקמפוס החדש שנפתח בבאר שבע הוא מרכיב חשוב ונוסף ביעודה של האוניברסיטה הפתוחה - קידום והנגשת ההשכלה הגבוהה בדרך החדשנית והטכנולוגית ביותר. מדובר בפרויקט לאומי שמבין את צרכי המדינה ואתגרי העתיד ומשלב בצורה מיטבית בין אקדמיה, טכנולוגיה, קהילה ותעשייה מקומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully