וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצעי הקבלנים מתרחבים: איזו חברה מציעה הטבה של מאות אלפים במשכנתה?

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 14:29

לאור התקופה הקשה בשוק הדיור הישראלי, חברת בנייה מציעה לרוכשי הדירות בפרויקטים שלה ברחבי בארץ הטבת משכנתה בריבית קבועה ונמוכה ביחס לשוק הנוכחי, שיכולה להביא להנחה של עד מאות אלפי שקלים לאורך חיי המשכנתה

בניין מגורים. ShutterStock
בניין מגורים/ShutterStock

לאור התקופה הקשה בשוק הדיור הישראלי, חברת הנדל"ן גיא & דורון לוי יוצאת במבצע בעל ערך כלכלי רב, שיכול להגיע להנחה של מאות אלפי שקלים לאורך השנים.

מה המבצע? החברה מציעה לרוכשי דירות בפרויקטים השונים משכנתה בריבית קבועה של 2.99% ל-25 שנה, ללא הצמדה, זאת עד ל-40% מערך הדירה ועד 1.7 מיליון שקל. המבצע נערך באמצעות בנק לאומי למשכנתאות ומוגבל לכמות דירות ארצית.

המבצע רלוונטי לכלל אתרי החברה ברחבי הארץ, בין היתר בנתניה, פתח תקווה, רעננה, ראש העין, באר יעקב וירושלים.

לפי הערכות החברה, ההטבה לכל לקוח נאמדת בחיסכון של מאות אלפי שקלים. ההטבה אמורה להקל על הלקוחות הפוטנציאליים שמעוניינים לרכוש דירה ומתקשים להתקדם כרגע על רקע הריביות הגבוהות וחוסר הוודאות בנוגע לאפשרות של המשך העלאות ריבית.

אילוסטרציה. ShutterStock
מבצעי הקבלנים ימשיכו להתרחב?/ShutterStock

מחברת גיא & דורון לוי נמסר כי, "הביקוש לדירות בישראל נותר חזק ויציב, אך לא ניתן להתעלם מהקושי שיוצרות הריביות הגבוהות אשר הקפיצו את גובה המשכנתא, ואת חששם של הלקוחות כי ריביות אלה ירשמו עוד עלייה שתעלה את המשכנתא פעם נוספת".

"על מנת להקל על אותם זוגות ומשפחות אשר מעוניינים לרכוש דירה ועוצרים רק בשל גובה הריבית, מציעה החברה את ההטבה אשר נאמדת במאות אלפי שקלים ללקוח לאורך חיי המשכנתא, אשר אמורה לספק לרוכשים את הביטחון והוודאות שיאפשרו להם לרכוש דירה גם בתקופה של ריבית גבוהה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully