וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנים של עיכובים: הקניון החרדי בבית שמש יפתח בימים הקרובים

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 12:48

קניון השדרה, שנבנה וממוקם בלב השכונות החרדיות של רמות בית שמש, יפתח בימים הקרובים כעבור שנים של דחיות. מדובר במרכז מסחרי היושב על כ-23,000 מ"ר ועתיד לתת מענה לתושבי השכונות החרדיות עם מגוון חנויות המותאמות לציבור החרדי

קניון השדרה בבית שמש. ניר סטולו,
קניון השדרה בבית שמש/ניר סטולו

אחרי שנים של עיכובים ודחיות: הנהלת הקניון הגדול של הציבור החרדי בבית שמש מודיעה היום (ד') כי הוא צפוי להיפתח כבר בימים הקרובים.

קניון "השדרה" נבנה וממוקם בלב השכונות החרדיות של רמות בית שמש. בניית הקניון הסתיימה לפני כשנה וחצי, ולמרות זאת הקניון עמד שומם ובעלי חנויות רבים המתינו לפתיחתו. בימים האחרונים הודיע הנהלת הקניון על התחלת פעילות לקהל הרחב.

מדובר במרכז חדשני ומסחרי היושב על כ-23,000 מ"ר ועתיד לתת מענה החסר כיום לכלל תושבי השכונות החרדיות של רמות בית שמש עם מגוון חנויות לציבור החרדי: רשתות, קופות חולים, סניפי בנקים, חנויות אופנה והלבשה, אוכל ומזון, יודאיקה ועוד. כמו כן, יפתחו מגוון חנויות של רשתות ארציות המעוניינות לעבוד עם המגזר החרדי.

כיום, הקניון היחיד הקיים בעיר בית שמש הוא מתחם ביג הנמצא בכניסה לעיר, מה שמצריך נסיעה של עשרים דקות ברכב פרטי וחצי שעה בתחבורה ציבורית. בעיה נוספת הקיימת במתחמים האחרים היא בעיות בנושא צניעות או כשרות עבור משפחות חרדיות שלעיתים נמנעות מלהגיע בגלל אי התאמה לאופי והמרקם של המגזר החרדי.

קניון השדרה בבית שמש. ניר סטולו,
קניון השדרה בבית שמש/ניר סטולו

לדברי חברת היי טאואר, חברת הניהול של הקניון, "מדובר במרכז מסחרי חדשני, עם שפע מקומות חניה באווירה מותאמת עבור הציבור החרדי והמיקום המרכזי שלו נותן לו יתרונות רבים, הן בקרבתו לשכונות, והן בהיצע המותאם לאופי וההווי החרדי".

בחודש פברואר 2023 מינתה חברת היי טאואר את גדי שטרן כמנכ"ל הקניון. לדברי שטרן, "תוכניות התמהיל שלו מתבססת על 45-50% של רשתות מהמגזר החרדי ושאר העסקים יהיו רשתות ארציות מוכרות הפונות גם למגזר החרדי ועם שילוב נכון יהפוך את הקניון לחוויה מושלמת עבור המשפחה החרדית ובכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully