וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנים של תכנון: יוצאת לדרך התכנית שתהפוך את בני עי"ש לעיר

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 11:52

בני עי"ש, המועצה המקומית ליד גדרה, שאמורה להפוך לעיר, תגדל פי 3.5 במסגרת תכנית המתאר שאושרה. בשלב זה פורסמו שמות היזמים שזכו במכרז לשיווק כ-1,000 יחידות הדיור הראשונות, מתוך כ־5,800 יחידות דיור שייבנו בארבע פעימות בטווח עתידי של עד 7 שנים

הדמיה - תכנית המתאר של בני עי"ש. אירית צרף נתניהו, אדריכלות viscape בשיתוף חברת ערים build,
הדמיה: בני עי"ש תשלש את עצמה ותהפוך לעיר/אירית צרף נתניהו, אדריכלות viscape בשיתוף חברת ערים build

תוך 7 שנים: בני עי"ש, המועצה המקומית ליד גדרה, שאמורה להפוך לעיר, תגדל פי 3.5 במסגרת הסכם גג שנחתם עם הממשלה, לפיו ייבנו בתחום המועצה כ־5,800 יחידות דיור בארבע פעימות בטווח עתידי של חמש עד שבע שנים, שייפרשו על פני שלושה מתחמי מגורים.

השבוע דיווחה רשות מקרקעי ישראל נסגר המכרז הראשון במחיר מטרה לשיווק 990 יחידות דיור בבנייה רוויה ביישוב בני עי"ש ופורסמו שבע החברות הקבלניות הזוכות.

מדובר בשלב הראשון במסגרת התוכנית שאושרה שנאמדת בעלות של כ-1.7 מיליארד שקל, מתוכם כ-1.5 מיליארד, שיגיעו ממשרדי הממשלה השונים, מיועדים לטובת עבודות פיתוח תשתיות, והיתרה לטובת מוסדות ציבור וחיזוק תשתיות ותיקות ("ישן מול חדש").

"מדובר ביישוב שהולך לשנות את פניו מקצה לקצה"

התוכנית מקודמת על ידי משרד הבינוי והשיכון באמצעות הוועדה הארצית לתכנון ובנייה ובשיתוף משרדי האוצר, הפנים, האנרגיה והתשתיות, איכות הסביבה ורשות מקרקעי ישראל והוועדה המרחבית לתכנון ובנייה זמורה.

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף ברך על יציאת תוכנית המתאר לדרך: "הגדלת היצע הדירות הינו יעד מרכזי של משרד הבינוי והשיכון, ואני מברך על השותפות של המשרד, משרדי הפנים והאוצר יחד עם המועצה המקומית בני עי"ש לטובת המועצה ותושביה הקיימים והעתידיים, שאפשרה את קידום התוכנית. התוכנית היא תוצר של עבודה ממושכת, הסקת מסקנות מהסכמים קודמים ושיתוף פעולה חיובי מצד כל הנוגעים בדבר. נמשיך לעבוד במלוא המרץ להסיר חסמים ולספק לאזרחי ישראל פתרונות דיור בסביבות חיים איכותיות".

הדמיה - תכנית המתאר של בני עי"ש. אירית צרף נתניהו, אדריכלות viscape בשיתוף חברת ערים build,
הדמיה - תכנית המתאר של בני עי"ש/אירית צרף נתניהו, אדריכלות viscape בשיתוף חברת ערים build

אלון יוניאן, יו"ר 'זמורה', בה חברות שלוש המועצות המקומיות מזכרת בתיה, קריית עקרון ובני עי"ש: "למכרז ניגשו יזמים מהשורה הראשונה של החברות הקבלניות בארץ ולזוכות בו יש הצלחה מוכחת בבנייה איכותית בישובים אחרים. יש לנו זכות גדולה לקחת חלק בפרויקט בסדר גודל לאומי ולהיות שותפים מרכזיים בהקמתה של עיר ואם בישראל. מדובר ביישוב שהולך לשנות את פניו מקצה לקצה, באזור שהוא פריים לוקשיין".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully