וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם שוק הדיור התחמם? החברה הזו מכרה 185 דירות באוגוסט

עודכן לאחרונה: 5.9.2023 / 12:57

קצב של 6 דירות ביום: חברת בנייה מוכרת הודיעה כי מכרה בחודש אוגוסט האחרון בקצב שיא של 185 דירות. כשבחציון הראשון כולו דיווחה החברה על מכירה של כ-200 דירות, האם ניתן ללמוד מכך ששוק הדיור חוזר לפעילות?

הדמיה - אקווה פארק אשדוד. סטודיו 84,
הדמיה - אקווה פארק אשדוד/סטודיו 84

חברת הנדל"ן עמרם אברהם הודיעה היום (ג') כי מכרה בחודש אוגוסט האחרון 185 יחידות דיור במספר פרויקטים שונים בפריסה ארצית, ביניהם אשדוד, חדרה, נתניה ואילת.

הנתון בולט במיוחד על רקע הדיווח האחרון של החברה שהעיד על מכירה של כ-200 דירות בחציון הראשון של 2023 כולו, מעט יותר מ-185 הדירות שנמכרו בחודש אוגוסט בלבד, כאמור.

האם זה אומר שבחודשי הקיץ החליטו רוכשי הדירות לרדת מהגדר ולעורר את שוק הדיור? את התשובה לשאלה הזאת נדע רק בחודשים הבאים.

מתוך כלל הדירות שמכרה החברה, 108 במסגרת התכנית הממשלתית דירה בהנחה, ו-77 בשוק החופשי, כאשר מרבית הדירות נמכרו בפרויקט אקווה פארק באשדוד, בו נמכרו גם 3 מיני פנטהאוזים במחיר ממוצע של למעלה מ-4.2 מיליון שקל.

ביקוש גבוה לפרויקט החברה באשדוד

הפרויקט הגדול ביותר של החברה כאמור, בו נמכרו מרבית הדירות, הוא אקווה פארק באשדוד. בחברה מוסרים כי מפתיחת הפריסייל לפני כחודש, נמכרו בסה"כ 156 יח"ד בפרויקט, כאשר 49 מתוכן בשוק החופשי והיתר במסגרת תכנית "מחיר מופחת".

במסגרת הפרויקט מקימה החברה 1,600 יח"ד מתוך כ-3,500 המתוכננות לקום בשכונה החדשה פארק לכיש בעיר. החברה מקימה 28 מבנים בני 9-30 קומות הכוללים מנעד רחב של דירת המתאימות לכל סוגי האוכלוסיות החל מדירות קטנות למשפחות צעירות של 2.5-3 חדרים, 4 חדרים ועד דירות 5 חדרים ופנטהאוזים, קומות מרתף לחניה ומחסנים צמודים לכל דירה.

במהלך השלב הראשון בפרויקט יוקמו 19 מבנים בהם 1,200 יח"ד של קבוצת עמרם אברהם. הפרויקט משווק באמצעות חברת BARAK בבעלות ערן ברק.

אסף חמו, סמנכ"ל שיווק בעמרם אברהם. ימית הרוניאן,
אסף חמו, סמנכ"ל שיווק בעמרם אברהם/ימית הרוניאן

לדברי אסף חמו, סמנכ"ל השיווק בעמרם אברהם, מדובר בחודש המכירות הטוב ביותר של החברה בשנה החולפת, אשר מצביע על האמון הרב לו היא זוכה מהרוכשים כחברה יזמית וכמבצעת בעצמה את הפרויקטים בערים שונות בישראל, זהו הישג משמעותי בהתחשב בתנאי השוק המאתגרים. מרבית המכירות בפרויקט אקווה פארק באשדוד אשר נמצא בעיצומו של הפריסייל ומושך זוגות צעירים ומשפרי דיור מהאזור כולו המחפשים דירה בפרויקט איכותי ונגישות תחבורתית גבוהה".

על כך מוסיף שאולי עגיב, מנהל המכירות הארצית בקבוצת עמרם אברהם, "אנו מזהים מגמת השתפרות בשוק בתחילת המחצית השנייה של השנה והפנמה של סביבת הריבית הגבוהה בקרב רוכשים, ביניהם משקיעים שחוזרים לרכוש דירות וזוכים לתנאי מימון נוחים יותר. החברה בונה פרויקטים ברחבי הארץ מהצפון ועד אילת ומציעה מגוון רחב של דירות בטווחי מחירים שונים החל מכ-20 אלף שקל למ"ר בערי פריפריה ועד לכ-55 אלף שקל למ"ר באזורי ביקוש מובהקים, זהו בהחלט יתרון המקנה אפשרות לכל רוכש למצוא את המיקום ואת רמת המחירים המתאימה לו".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully