וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכת השכירות ארוכת הטווח צוברת תאוצה: איזו עיר הצטרפה?

עודכן לאחרונה: 5.9.2023 / 12:09

פרויקט ראשון של שכירות ארוכת טווח בעיר הצפונית יציע דירות 2-5 חדרים להשכרה למשך 20 שנה, מתוכן 25% בשכ"ד מופחת לזכאים. מדובר בדירות חדשות לחלוטין עם מטבח מאובזר, מיזוג ועוד

פרויקט שכירות ארוכת טווח ראשון בנוף הגליל. יח"צ,
פרויקט שכירות ארוכת טווח ראשון בנוף הגליל/יח"צ

נוף הגליל עולה לראשונה על מפת השכירות ארוכת הטווח בישראל: עיריית נוף הגליל, יחד עם החברה הממשלתית דירה להשכיר, חנכו היום (ג') בטקס חגיגי את פרויקט "דירה להשכיר" הראשון בעיר הצפונית.

בימים אלו מתאכלסים שני הבניינים הראשונים להשכרה. תמהיל הדירות בבניינים להשכרה ארוכת טווח כולל דירות 2-5 חדרים, שיושכרו תחת תנאי "דירה להשכיר" ל-20 שנה, מתוכן 25% בשכ"ד מופחת לזכאים, והיתר במחיר שוק.

מדובר בדירות חדשות לחלוטין עם מטבח מאובזר הכולל כיריים, מקרר, מדיח ותנור, ארונות קיר ומיזוג מיני מרכזי דירתי. החברה מנהלת באופן מלא את הבניין עם אב בית ומוקד תקלות 24/7. בבניינים הבאים להשכרה שיאוכלסו בהמשך יהיו חדר כושר, מועדון דיירים וחדר כביסה שישרתו את כלל הדיירים בבניינים להשכרה בפרויקט.

בסך הכל הפרויקט יכלול 12 בניינים בני 4-9 קומות עם 226 דירות. מתוכן, 177 דירות חדשות ומאובזרות מוצעות להשכרה ב-5 בניינים ו-49 דירות מוצעות למכירה ב-7 בניינים.

פרויקט שכירות ארוכת טווח ראשון בנוף הגליל. יח"צ,
פרויקט שכירות ארוכת טווח ראשון בנוף הגליל/יח"צ

פרויקט טופ גליל, הנבנה במסגרת תכנית "דירה להשכיר", נחנך כאמור בטקס חגיגי. ראש עיריית נוף הגליל, רנן פלוט אמר בטקס גזירת הסרט: תכנית 'דירה להשכיר' מצטרפת לתנופת הבנייה חסרת התקדים בנוף הגליל, הכוללת הקמת שכונות חדשות והרחבת היצע בדיור בהיקפים של אלפי דירות חדשות למשפחות צעירות ולמשפרי דיור. התכנית משלימה את הפאזל בהיותה מאפשרת גם למי שאין ביכולתו או ברצונו לרכוש דירה חדשה, ליהנות ממנה במסלול של השכרה ארוכת טווח".

ענבל דוד, מנכ"לית דירה להשכיר: "אני מברכת את נוף הגליל על כך שעלתה באופן רשמי על מפת מהפיכת השכירות ארוכת הטווח בישראל. הצורך בשקט נפשי, ודאות ויציבות, הוא נחלתם של משקי הבית הגרים בשכירות בצפון, כמו גם בתל אביב, בחיפה ובדימונה. צורך זה הולך ומתחזק על רקע יוקר המחיה ועליית הריבית שאנו חווים. חלום הדירה בבעלות מתרחק מרבים בציבור הישראלי, ועלינו להבטיח להם פתרונות דיור ראויים ומכבדים, גם בשכירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully