וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לתושבי ב"ש: החלו העבודות להקמת מתחם נופש וספורט רחב ממדים

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 17:21

שתי בריכות שחיה חצי אולימפיות, מגלשות, ספא וחדר כושר: עיריית באר שבע מודיעה על תחילת העבודות להקמת מרכז כושר ונופש רחב ממדים, המציע גם אטרקציות מים למשפחות עם ילדים ואזורי ישיבה מוצלים המשתרעים על פני 2,500 מ"ר

הדמיה - מתחם נופש וספורט ענק בצפון העיר באר שבע. עיריית ב"ש,
הדמיה - מתחם נופש וספורט ענק בצפון העיר באר שבע/עיריית ב"ש

עיריית באר שבע מדווחת היום (ב') כי החלו העבודות להקמת מתחם הכושר והנופש העירוני, המתאים למשפחות, סמוך לקריית הספורט בחלק הצפוני של העיר, ובקרבת אוניברסיטת בן גוריון ותחנת הרכבת הצפונית.

מתחם הענק צפוי לכלול שתי בריכות חצי אולימפיות, חיצונית ופנימית (מקורה), מגלשות ואטרקציות מים לילדים, חדרי ספא וסאונות, בריכת פעוטות, ג'ימבורי, מגרש ספורט משולב (כדורסל וכדורגל), חדר כושר, חדרי סטודיו וספינינג ואזורי ישיבה מוצלים המשתרעים על פני 2,500 מ"ר.

הדמיה - מתחם נופש וספורט ענק בצפון העיר באר שבע. עיריית ב"ש,
הדמיה - מתחם נופש וספורט ענק בצפון העיר באר שבע/עיריית ב"ש

בנוסף, נזכיר כי חברת "הולמס פלייס פמילי" נבחרה לאחרונה להקים מתחם בריכות שחייה וספורט בשכונת הפארק, שייתן מענה לשכונות הדרומיות של העיר.

המתחם יכלול בריכה חיצונית ופנימית (מקורה), מלתחות, בית קפה, אולמות סטודיו רחבים, חוגים לכל המשפחה, חדר כושר שיתפרס על פני 900 מ"ר ויכיל מגוון רחב של מתקני כושר וחדר ספינינג חדשני.

מדובר במיזם בשיטת BOT בו שותפה קבוצת שפונדר פדלון שווה בשווה עם רשת הולמס פלייס, כאשר הקבוצה גם בונה את הפרויקט עבור הרשת.

עידו פדלון, מנכ"ל ובעלים משותף בקבוצת שפונדר פדלון מציין: "מדובר בשיתוף הפעולה השני שלנו עם קבוצת הולמס פלייס. הזרועה הביצועית של החברה ביצעה עבורם בעבר את פרויקט הולמס פלייס פמילי בכפר סבא הירוקה הזוכה להצלחה גבוהה ותורם ליוקרתה של השכונה ולאיכות החיים שלה ואני מאמין שכך יהיה גם בשכונת הפארק בבאר שבע בזכות הקמת הפרויקט כאן. כחברה יזמית ומבצעת אנחנו מקדמים מגוון שיתופי פעולה עם קבוצות במשק הישראלי לטובת קידום פרויקטים נדל"ניים במסגרתם אנחנו הופכים להיות שותפים בפרויקט ועוסקים בביצוע שלו. באר שבע היא היום מטרופולין משמעותי בישראל ואנו מאמינים בהמשך הפיתוח של העיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully